ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی‌های رایگان ماه مه ایکس باکس لایو گلد را اینجا ببینید

خریدان اشتراک ایکس باکس لایو جدا از دسترسی به مدهای آنلاین بازی‌ها و تخفیفات ویژه، هر ماه دو بازی کاملاً رایگان دریافت می‌کنند. در حالی که تنها 2 روز تا آغاز ماه مه زمان باقی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

خریدان اشتراک ایکس باکس لایو جدا از دسترسی به مدهای آنلاین بازی‌ها و تخفیفات ویژه، هر ماه دو بازی کاملاً رایگان دریافت می‌کنند. در حالی که تنها 2 روز تا آغاز ماه مه زمان باقی مانده، مایکروسافت لیست عناوینی را منتشر کرد که در طول این ماه رایگان خواهند بود.

از آغاز ماه مه، دارندگان کنسول ایکس باکس وان می‌توانند Marooners را به صورت رایگان دریافت کنند. گیم پلی این بازی بر اساس رقابت‌های چندنفره طراحی شده است که کاربر می‌تواند به همراه دوستان خود (به صورت محلی یا آنلاین) انجام دهد.

بازی دیگری که برای دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت انتخاب شده، The Gold Club 2019 نام دارد. از ویژگی‌های جدید این عنوان نسبت به نسخه‌های پیشین می‌توان به مد داستانی PGA Tour اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا در زمین‌های مسابقه و تورنمنت‌های واقعی از جمله John Deere Classic به رقابت بپردازد. این بازی ورزشی از اواسط ماه رایگان خواهد شد.

ایکس باکس لایو

همانند ماه‌های گذشته، مایکروسافت اینبار نیز 2 بازی را برای دارندگان کنسول ایکس باکس 360 رایگان خواهد کرد. اولین بازی، Earth Defense Force: Insect Armageddon است که از ابتدای ماه مه رایگان خواهد شد. این عنوان در سبک اکشن سوم شخص ساخته شده و روایتگر گروهی از سربازان ویژه‌ است که وظیفه دارند تا از شهر نیو دیترویت در برابر حمله بیگانگان حشره مانند محافظت کنند. در این بازی بیش از 300 اسلحه، جت پک و زره مختلف وجود دارد.

دومین بازی که از اواسط ماه رایگان می‌شود، Comic Jumper است که در سال 2010 توسط مایکروسافت عرضه شد. داستان این عنوان درباره یک شخصیت کمیک بوک با نام کاپیتان اسمایلی است که محبوبیت چندانی ندارد. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا با ورود به کمیک‌های مختلف، راز موفقیت دیگر شخصیت‌ها در جلب نظر خوانندگان را بفهمد.

گیم پلی Comic Jumper به طور کلی در پلتفرمینگ و مبارزه با دشمنان خلاصه شده است اما طراحی مراحل و اسلحه‌ها با توجه به نوع کمیکی که کاپیتان اسمایلی در آن حضور دارد، متفاوت خواهد بود. همچنین به لطف قابلیت Backwards Compatibility، دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز قادر به دریافت این بازی‌ها خواهند بود.

ایکس باکس وان

  • Marooners - یازده اردیبهشت الی ده خرداد
  • The Gold Club 2019 - بیست‌وشش اردیبهشت الی بیست‌وپنج خرداد

ایکس باکس 360

  • Earth Defense Force: Insect Armageddon - یازده الی بیست‌وپنج اردیبهشت
  • Comic Jumper - بیست‌وشش اردیبهشت الی ده خرداد

در پایان، لازم به ذکر است که برای دریافت برخی از بازی‌های رایگان ماه آوریل ایکس باکس لایو هنوز فرصت باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی