ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فروش فوری خودرو ها افزایش می ‌یابد؛ سهم خودروسازان بیشتر شد

پس از یک دوره کوتاه ثبات در قیمت خودروها که در نتیجه فضای روانی پیش‌فروش‌ها و فروش‌های فوری شرکت‌های خودروساز ایجاد شده بود، چند روزی است که بازار خودرو دوباره شاهد افزایش عجیب قیمت خودروهاست. ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۸

پس از یک دوره کوتاه ثبات در قیمت خودروها که در نتیجه فضای روانی پیش‌فروش‌ها و فروش‌های فوری شرکت‌های خودروساز ایجاد شده بود، چند روزی است که بازار خودرو دوباره شاهد افزایش عجیب قیمت خودروهاست. از ابتدای هفته جاری، قیمت انواع خودروهای سواری افزایش چشمگیری داشته و طرح های فروش فوری خودرو ها تاثیر بر کاهش قیمت ها نداشته است.
در راستای مقابله با این گرانی ها و التهابات اخیر بازار خودرو در جلسه ای که کمیته خودروی وزارت صمت امروز برگزار کرد مصوب شد که سهم فروش فوری خودروسازها، 10 درصد افزایش یابد تا این افزایش فروش بتواند بازار خودرو را کمی آرام کند.

فروش فوری خودرو

در جلسه کمیته خودرو، بر این نکته تاکید شد که هرگونه افزایش قیمت خودروهای تولیدی، هیچ دلیل اقتصادی ندارد؛ زیرا تولید و تحویل خودروها بر اساس برنامه ادامه دارد و مردم به جوسازی دلالان در فضای مجازی توجه نکنند.
بر اساس تصمیم این کمیته، کسانی که قصد خرید محصولات ایران خودرو و سایپا را دارند می‌توانند با شرایط اعلام شده توسط خودروسازان اقدام به خرید خودرو نمایند.
در حالی که اسفند ماه سال گذشته با عرضه مداوم خودرو از سوی خودروسازان در طرح های فروش فوری خودرو ها، شاهد وضعیت آرامی در بازار بودیم، اما اکنون دوباره با یک بازار ملتهب روبه‌رو هستیم.
افزایش قیمت خودروها در روزهای اخیر در حالی است که خریداران هیچ گونه دلیل منطقی و اقتصادی برای چنین افزایش قیمتی پیدا نمی‌کنند؛ حال آنکه نرخ ارز نیز که فروشندگان معمولا به بهانه بالا رفتن آن قیمت خودروها را افزایش می‌دادند در روزهای گذشته نوسان چندانی نداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی