ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Z3x
تکنولوژی

ویوو Z3x با نمایشگر وسیع و قیمت ۱۸۰ دلاری معرفی شد

کمپانی ویوو از میان رده جدیدی برای بازار چین رونمایی کرده که با نمایشگر وسیع، دوربین دوگانه و قیمت مناسب احتمالا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد. این گوشی که ویوو Z3x نام دارد، به عنوان ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۳

کمپانی ویوو از میان رده جدیدی برای بازار چین رونمایی کرده که با نمایشگر وسیع، دوربین دوگانه و قیمت مناسب احتمالا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

این گوشی که ویوو Z3x نام دارد، به عنوان نسخه جدید Z1 از دوربین سلفی قوی تر برخوردار شده اما از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آن ندارد. ویوو Z3x میزبان نمایشگر ۶.۲۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است. پردازش داده ها توسط چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و رم ۴ گیگابایتی انجام می شود. حافظه داخلی هم ۶۴ گیگابایتی است اما امکان استفاده از کارت های microSD با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم وجود دارد.

ویوو Z3x به صورت پیش فرض بر اندروید پای با رابط کاربری FunTouch OS 9.0 مبتنی است و علاوه بر اسلات کارت حافظه، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نانو را هم دارد. ویژگی های مختص گیمرها نظیر Game Turbo و System Turbo هم به بهبود تجربه کاربری حین اجرای بازی ها کمک خواهند کرد. ویوو Z3x

از نظر تصویربرداری باید به دوربین دوگانه بهره مند از هوش مصنوعی و متشکل از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 اشاره کرد. پنل جلو هم میزبان دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص منظره است.

قابلیت های دیگر ویوو Z3x شامل سنسور اثر انگشت فیزیکی در پنل عقب، دستیار صورتی Jovi AI، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و باتری ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعتی است که با توجه به ابعاد نمایشگر چندان پرظرفیت به نظر نمی رسد.

پیش فروش این گوشی در رنگ های قرمز، بنفش یا مشکی از همین حالا شروع شده و از هفته آینده با قیمت ۱۸۰ دلاری عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی