ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار ویرایش ویدیو
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Efectum؛ اپلیکیشنی برای افکت گذاری سریع و آسان روی ویدیوها

اپلیکیشن های افکت گذاری ویدیو از آن دسته برنامه های کاربردی اند که همه ما به خاطر استفاده از اپ هایی مثل اینستاگرام، با آنها زیاد سر و کار داریم. احتمالا شما هم تا به ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

اپلیکیشن های افکت گذاری ویدیو از آن دسته برنامه های کاربردی اند که همه ما به خاطر استفاده از اپ هایی مثل اینستاگرام، با آنها زیاد سر و کار داریم. احتمالا شما هم تا به حال از چندین نرم افزار ویرایش ویدیو مختلف برای ادیت ویدیوهایتان استفاده کرده اید و با طرز کار آنها آشنا هستید.

در این مطلب قصد داریم درمورد یک اپلیکیشن افکت گذاری ویدیو صحبت کنیم که نسبت به برنامه های هم نوع خود، رابط کاربری ساده و سرراستی دارد و در آن از منوهای پیچیده خبری نیست. Efectum همانطور که از نامش پیداست آمده که به ویدیوهای شما افکت اضافه کرده و به آن ها زیبایی ببخشد. این اپلیکیشن تلاش کرده که با افکت های پرطرفداری مثل تنظیم سرعت، برعکس کردن یا متوقف کردن ویدیو و... به این هدف برسد. اما چقدر در این کار موفق بوده؟ در ادامه نگاهی به قابلیت های این اپ خواهیم داشت.

در ابتدای ورود به برنامه گزینه های Fast, Slow, Stop, Reverse, Slow+Fast را می بینید که با انتخاب هرکدام، کار افکت گذاری ویدیو مرحله به مرحله پیگیری می شود. فرض کنیم می خواهید سرعت ویدیو را کم یا زیاد کنید. مرحله اول کار این است که ویدیو را از نقاط دلخواه برش بزنید. سپس می توانید به سراغ تنظیم سرعت بروید.

نرم افزار ویرایش ویدیو

پس از انجام این مراحل برنامه از شما می خواهد که از بین سه کیفیت High, Medium و Low یکی را انتخاب کنید تا کار پردازش و آماده سازی ویدیو انجام شود. البته این روند کمی با اپلیکیشن های مشابه تفاوت دارد و شاید بتوان آن را نقطه ضعف افکتوم به شمار آورد چرا که کار پردازش پیش از افکت گذاری انجام می شود.

اما افکت گذاری بعد از پردازش اولیه انجام می شود و در آن کارهایی مثل آپلود موزیک، اعمال فیلترهای رنگی و فریم های مختلف، اضافه کردن تکست و یا ایموجی را انجام خواهید داد. با توجه به افکت هایی که انتخاب کرده اید ممکن است بار دیگر اپلیکیشن برای آماده سازی ویدیوی نهایی نیاز به پردازش داشته باشد که کمی عجیب و غیر ضروری به نظر می رسد.

در نهایت ویدیوی شما افکت گذاری شده و برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و یا فرستادن برای دوستانتان آماده است. همچنین این امکان را خواهید داشت که آن را در گالری تلفنتان ذخیره کنید و بعدا به اشتراک بگذارید.

با وجود تفاوت هایی که افکتوم با نمونه های مشابهش دارد نمی توان منکر آن شد که در انجام وظیفه اش خوب و کاربردی ظاهر می شود. اما نکاتی وجود دارند که در استفاده از اپلیکیشن اذیت کننده به نظر می رسند. یکی ظاهر شدن تبلیغات تمام صفحه در حین استفاده و هنگام پردازش ویدیو و دیگری پلکانی بودن روند استفاده از برنامه است.

نرم افزارویرایش ویدیو

در اپلیکشن های مشابه، شما امکان انتخاب موازی گزینه ها را خواهید داشت مثلا وقتی می خواهید روی ویدیو متنی بنویسید و آن را آهسته کنید، می توانید در یک منو این کار را انجام دهید و نیازی نیست برای پردازش درخواستتان چند بار منتظر شوید. البته قابلیت پلکانی این اپلیکیشن شاید به مذاق حرفه ای ها خوش نیاید اما احتمالا برای کاربران مبتدی مناسب خواهد بود.

در ضمن افکتوم مثل اکثر برنامه های مشابه رایگان، روی ویدیوها واترمارک به جا می گذارد که برای خلاص شدن از آن باید نسخه پولی برنامه را دریافت کنید که این هم می تواند برای بعضی کاربران دلسرد کننده باشد.

اما در مجموع افکتوم به عنوان یک اپ کاربردی می تواند گزینه خوبی برای علاقه مندان به ویرایش ویدیو باشد، به شرط اینکه بتوانید از نقص هایش چشم پوشی کنید.

این برنامه برای اندروید و iOS منتشر شده که می توانید همین حالا و به رایگان آن را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

Efectum

Efectum

سازنده: Craigpark Limited قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 240.6 / 26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی