ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

آمادگی گروه الوپیک برای ارائه سرویس‌های جدید با جذب سرمایه و خرید استارت‌آپ دکان

پس از همکاری الوپیک با پست جمهوری اسلامی ایران و شکل‌گیری «الوپست»، اکنون گروه الوپیک با ارسال یک بیانیه برای رسانه‌ها خبر از تغییرات گسترده برای ایجاد سرویس «الو مارکت» و «الو فود» و «الو ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۱

پس از همکاری الوپیک با پست جمهوری اسلامی ایران و شکل‌گیری «الوپست»، اکنون گروه الوپیک با ارسال یک بیانیه برای رسانه‌ها خبر از تغییرات گسترده برای ایجاد سرویس «الو مارکت» و «الو فود» و «الو تاکسی» می‌دهد؛ سرویس‌هایی که به گفته این استارت‌آپ، در آینده‌ای نزدیک کار خود را آغاز خواهند کرد. این اتفاق، باعث می‌شود تا سوپراپ الوپیک به یک رقیب مستقیم برای استارت‌آپ‌های مجموعه گروه اینترنت ایران و سوپراپ اسنپ تبدیل شود.

الوپیک همچنین در بیانیه‌اش خبر می‌دهد که برای توسعه زیرساخت های سرویس الو مارکت، گروه الوپیک علاوه بر جذب سرمایه از مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت، طی معامله ای، استارت‌آپ «دکان» را خریداری کرده است و از سوی دیگر با عقد قرارداد انحصاری با مجموعه فروشگاه های زنجیره‌ای «یاران دریان»، به دنبال تامین درخواست های کاربران است. هرچند این گروه رقم سرمایه‌گذاری یا هیچ گونه داده‌ی دیگری در خصوص این تعاملات را منتشر نکرده است.

به نقل از همین بیانیه، «مهدی نایبی»، مدیر عامل گروه الوپیک، در تشریح اقدامات اخیر برای تقویت زیرساخت های سرویس الومارکت گفته است: «انعقاد قرارداد انحصاری با فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان و همچنین خرید استارت‌آپ دکان که شرکتی پیشرو در زمینه سفارش آنلاین کالای فروشگاهی بوده، دو گام مهم الوپیک برای توسعه زیرساختی سرویس الو مارکت است که به واسطه این دو اتفاق، فرایند خرید هرگونه کالای فروشگاهی را نخست در تهران و سپس در کلانشهرهای دیگر برای کاربران تسهیل می کند.»

دکان یک استارتاپ در زمینه سفارش آنلاین کالاهای فروشگاهی است که فرایند خرید ۵ هزار کالاهای فروشگاهی را برای کاربران تسهیل می‌کند. از سوی دیگر فروشگاه‌های زنجیره ای یاران دریان نیز یک شبکه گسترده از سوپرمارکت‌ها در نقاط مختلف تهران دارند.

شایعه این تغییرات گسترده در پایان اسفند ماه شنیده می‌شد. نایبی، مدیرعامل الوپیک در ۲۰ اسفند در گفتگویی با دیجیاتو اعلام کرده بود که برای سرویس الوفود، با بازیگران عرصه سرویس آنلاین سفارش غذا وارد مذاکره شده است. او همچنین شایعه مذاکره با استارت‌آپ «ریحون» را تایید کرد ولی گفت که هنوز این مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده است.

نایبی همچنین درباره سرویس الومارکت و الوفود اعلام کرده بود که باید در تابستان ۹۸ انتظار راه‌اندازی آنها را کشید. اما قسمت «الوتاکسی»، همان بخشی است که به نظر می‌رسد این گروه را به سمت تاکسیرانی و نه اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی کشانده است. نایبی در همین رابطه به دیجیاتو گفته بود:

«در حال حاضر مشغول استخدام راننده هستیم و چند هزار نفری هم ثبت نام کردند. ما در این بخش هم با سازمان تاکسیرانی تهران صحبت‌هایی داشتیم تا بتوانیم از ناوگان آنها استفاده کنیم و بتوانیم یک سرویس موفق با این سازمان راه‌اندازی کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی