ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پنج‌شنبه و جمعه بازی کنید و به سیل‌زده‌ها یاری برسانید

جامعه بازی‌سازان ایران با همت کمیسیون بازی‌های رایانه‌ای و همکاری کافه بازار قصد دارند تمامی درآمد خود در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برابر با ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت را در اختیار استان‌های سیل‌زده قرار دهند. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۰

جامعه بازی‌سازان ایران با همت کمیسیون بازی‌های رایانه‌ای و همکاری کافه بازار قصد دارند تمامی درآمد خود در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برابر با ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت را در اختیار استان‌های سیل‌زده قرار دهند.

این فرآیند شامل تمام تراکنش‌های درون برنامه‌ای، سهم فروش کافه بازار و درآمد تپسل از تبلیغات داخل بازی می‌شود که طی دو روز آینده به دست می‌آید و به صورت یکجا جمع آوری شده و صرف کمک به سیل‌زدگان می‌شود.

گفتنی است ۳۲ عنوان موبایلی به این کمپین پیوسته‌اند که نام بازی‌های پرطرفداری از جمله آمیرزا، کوییز آو کینگز، نبرد پادشاهان و منچرز در بین آنها به چشم می‌خورد. لیست کامل بازی‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن‌های قرآن صوتی حبل المتین، مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم، زبان بیاموز، کالری شمار کرفس، دیوار و شبکه اجتماعی نزدیکا نیز در این کمپین حضور خواهند داشت.

هدف از اجرای این کمپین، جمع آوری 200 میلیون تومان کمک نقدی است؛ بنابراین اگر قصد کمک به سیل‌زدگان استان‌های مختلف را دارید می‌توانید با مراجعه به این صفحه، بازی مورد نظرتان را دانلود کرده و با انجام پرداخت درون برنامه‌ای و تماشای تبلیغات به سیل‌زدگان کمک کنید.

نوروز امسال با سیل سهمگینی در نقاط مختلفی از ایران همراه بود که خساراتی گسترده و غم‌بار به جای گذاشت. استان‌های گلستان، مازندران، فارس، خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و خراسان شمالی اوایل سال جاری درگیر سیل شدند که خسارات جانی و مالی بسیار سنگینی به همراه داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • یاس کبود
    یاس کبود | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    جنگ میشه ما شهید بدیم,سیل میاد ما کمک کنیم،زلزله میشه ما کمک کنیم،پیاز رو ۱۵۰۰از کشاورز بخرن ما ۱۵تومن بخریم،پراید رو ۴۰ساله رو قیمت خون ادم میفروشن به بهونه حمایت از تولید ایرانی و بخاطر ازدست ندادن شغل کارگرای خودروساز ها الان بعد این همه سال میگن پراید بومی نیست و خود همون کارگر با پسنداز کامل ۴سالش نمیتونه همون پراید رو بخره،از داخل فیلتریم از بیرون تحریم،خوراک ،پوشاک،مسکن،کمترین نیاز یک ادم واسه ما دست نیافتینست همه چیز واسه ما ارزوست،بعد با کمال پرویی میان میگن دولت تدبیر و امید!!من نمیدونم چطور تشکر کنم از این تدبیر مدیران و مسولان،یعنی غرق شدم من جوان در دریای امید،
    میخام یه چیزی بگم ولی بهم نخندید!!
    ما گدا نیستیم و ثروتمندیم!،چون گدا اونی نیست که فقط پول نداره،
    گدا اونی هست که از دنیا فقط پول دارن
    ما برخلاف مسولین(خائنین )که فقط پول دارن،ما انسانیت داریم،شرافت داریم،ایمان داریم،ناموس پرستیم،و مهم تر اینکه یه کشور فحشمون نمیده،و اه و نفرین هزاران ادم بخاطر توی زندیگمون نیست
    #انسان_هم_آرزوست


    • HDArtworks
      HDArtworks | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

      قشنگ ترین و کامل ترین نظری که توی این چند وقت خوندم همین بود...

      #انسان_هم_آرزوست

مطالب پیشنهادی