ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی fit سامسونگ
تکنولوژی

مشخصات کامل مچ‌بندهای سلامتی سامسونگ گلکسی fit و fit-e مشخص شد

مچ بند های سلامتی سری گلکسی fit سامسونگ برای کاربرانی مناسبند که نیازی به همه‌ی امکانات یک ساعت هوشمند ندارند، اما دستگاهی می خواهند که با قابلیت های ساده تمرینات ورزشی و ضربان قلبشان را ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

مچ بند های سلامتی سری گلکسی fit سامسونگ برای کاربرانی مناسبند که نیازی به همه‌ی امکانات یک ساعت هوشمند ندارند، اما دستگاهی می خواهند که با قابلیت های ساده تمرینات ورزشی و ضربان قلبشان را پایش کند.

سامسونگ به صورت مختصر و در کنار پرچمدار های سری گلکسی اس ۱۰ از این مچ بندها رونمایی کرده بود و حالا اطلاعات کاملی درباره مشخصات و قیمت هر دو مدل یعنی گلکسی fit و fit-e منتشر شده است.

هردو مچ بند از استاندارد نظامی برخوردارند

همانطور که از اسمش پیداست گلکسی fit-e مدل ارزان تر بوده و دارای صفحه نمایش سیاه سفید 0.74 اینچی PMOLED، پردازنده Cortex M0، رم 128 کیلوبایتی و 4 مگابایت حافظه است. این مچ بند تنها قادر به نشان دادن اعلان ها بدون قابلیت پاسخ است و از سنسور تشخیص حرکت، ضربان قلب و تحلیل کننده خواب بهره می برد.

گلکسی fit سامسونگ

باتری 70 میلی آمپر ساعتی آن نیز به گفته سامسونگ با یک بار شارژ 10 روز دوام خواهد آورد. این مچ بند تنها 15 گرم وزن دارد و علاوه بر پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G به بلوتوث 5 نیز مجهز شده.

مدل گران تر و پیشرفته تر گلکسی fit هم دارای صفحه نمایش 0.95 اینچی رنگی AMOLED، چیپست Cortex M33F SoC، دو مگابایت رم و 32 مگابایت حافظه است.

در این مدل امکان تعامل با نوتیفیکیشن ها وجود دارد و علاوه بر سنسور تشخیص حرکت و ضربان قلب، قابلیت پایش کیفیت خواب و استرس هم در دسترس است.

گلکسی fit سامسونگ

باتری گلکسی فیت 120 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با امکان شارژ بی سیم 7 روز همراهی تان می کند. این مدل نیز مانند قبلی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G و بلوتوث 5 برخوردار است.

هر دو این مچ بندها از سیستم عامل جدید Realtime OS سامسونگ استفاده می کنند. Galaxy fit-e در رنگ های سفید، زرد و مشکی با قیمت 45 دلار عرضه خواهد شد. گلکسی fit اما با قیمت 110 دلاری گران تر است و تنها در رنگ های سیاه و نقره ای در دسترس خواهد بود. این مچ بندها هم اکنون در پرتغال قابل سفارش اند و انتظار می رود به زودی در بازارهای بیشتری ارائه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی