ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با صادق پژمان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای آشنا شوید

چند روزی از انتصاب سید صادق پژمان به مدیرعاملی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌گذرد. او که در سال‌های اخیر سمت‌های مختلفی را بر عهده داشته، برای جامعه ویدیو گیم ایران فردی ناشناخته محسوب می‌شود. به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۳

چند روزی از انتصاب سید صادق پژمان به مدیرعاملی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌گذرد. او که در سال‌های اخیر سمت‌های مختلفی را بر عهده داشته، برای جامعه ویدیو گیم ایران فردی ناشناخته محسوب می‌شود. به همین دلیل قصد داریم کارنامه کاری او را مرور کنیم.

پژمان که پسر شهردار سابق مشهد است، از سال ۸۹ تا ۹۰ به عنوان رییس فرهنگ سرای رسانه شهرداری تهران مشغول به کار بود. بعد از این سمت او معاونت اداری مالی نشر شهر را بر عهده گرفت و بعد از مدت کوتاهی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان معرفی شد.

صادق پژمان به مدت دو سال معاونت اجرایی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را هم بر عهده داشته است. با وجود آن که او برای سال‌های متوالی در شهرداری تهران حضور داشته، به جز گفتگو به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مورد هفته فرهنگی ژاپن در ایران، مصاحبه دیگری از او در دسترس نیست. همچین پژمان برای مدتی معاونت بازرگانی برج میلاد هم بر عهده داشت.

در حال حاضر در سایت رسمی تله کابین توچال او به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره معرفی شده است. در ضمن، در سابقه پژمان نمایندگی شرکت تجارت آتیه ایرانیان هم دیده می‌شود. اهداف کاری این شرکت اینگونه بیان شده‌اند: «واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و خرید و فروش توزیع بسته بندی ترخیص کالا از گمرکات داخلی کشور و انبارداری خرید سهام و اوراق بهادار شرکتها و موسسات داخلی و خارجی برای شرکت در مناقصه ها و مزایده های دولتی و خصوصی اخذ نمایندگی به اشخاص حقیقی و حقوقی، برگزاری و شرکت در نمایشگاههای مربوطه داخلی و خارجی مشارکت در سرمایه گذاری در شرکتهای داخلی و خارجی از طریق خرید سهام برای شرکت اخذ وام اعتبار و هرگونه تسهیلات از بانکها و موسسات مالی و اعتباری و تعاونی های داخلی و خارجی در راستای فعالیت شرکت».

بر خلاف صادق پژمان، پدر او سید محمد پژمان فردی شناخته شده در دنیای سیاست است. او از سال ۸۶ تا ۹۲ به عنوان شهردار مشهد فعالیت کرد و از سال ۹۲ تا ۹۵ هم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود. محمد پژمان در حال حاضر مدیرعامل بازآفرینی شهری ایران است.

همان طور که مشخص است، با وجود سمت‌های شغلی متعدد در سال‌های اخیر، صادق پژمان سابقه‌ای در حوزه بازی های ویدیویی ندارد. البته طبق گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌ها، او از سال ۹۳ به عنوان مشاور مدیرعامل در این ارگان حضور دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Digik
    Digik | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چاقال زاده

  • sajad sarmad
    sajad sarmad | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    زن آقا زاده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی