ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش ال جی
تکنولوژی

زیان ۱۸۱ میلیون دلاری ال‌جی موبایل در سه ماهه اول ۲۰۱۹

گزارش مالی ال جی در سه ماهه اول سال 2019 خبر از وضعیت نامناسب درآمد تلفن های همراه این شرکت دارد. بر اساس این گزارش فروش ال جی در بخش تلفن همراه طی دوره سه ماهه 1.34 ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

گزارش مالی ال جی در سه ماهه اول سال 2019 خبر از وضعیت نامناسب درآمد تلفن های همراه این شرکت دارد.

بر اساس این گزارش فروش ال جی در بخش تلفن همراه طی دوره سه ماهه 1.34 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته و نسبت به دوره سه ماهه قبلی نیز 11 درصد افت را نشان می دهد. همچنین ضرر عملیاتی این شرکت در بخش موبایل 181.05 میلیون دلار اعلام شده است.

فروش ال جی

در گزارش رسمی این شرکت آمده که بخش ارتباطات ال جی، به منظور کنترل وضعیت واحد تلفن همراه خود سعی کرده مخارج عملیاتی را به 181 میلیون دلار کاهش دهد. انتظار می رود که عرضه اسمارت فون LG V50 ThinQ 5G تاثیر مثبتی بر فروش ال جی برای سه ماهه آینده داشته باشد. همچنین این شرکت پیش بینی کرده که با انتقال کارخانه های مونتاژ از کره جنوبی به ویتنام، بهره‌وری تولید هم در نیمه دوم سال جاری بهتر خواهد شد.

درآمد سه ماهه بخش لوازم خانگی ال جی، در تاریخ این واحد بی نظیر بوده است.

جدای از واحد موبایل، سایر بخش های کمپانی توانسته اند درآمد این شرکت را تا حد خوبی تامین کنند. درآمد فروش ال جی در بخش لوازم خانگی 4.86 میلیارد دلار بوده که بیشترین میزان درآمد این واحد تا به حال است. فروش این بخش از محصولات در اروپا و آسیا بسیار قوی بوده؛ به‌گونه ای که سود عملیاتی این بخش را برابر 647.3 میلیون دلار و 30 درصد بالاتر از مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

کمپانی ال جی اعلام کرده که رشد اخیر بخش لوازم خانگی به خاطر افزایش عرضه محصولات با کیفیت همچون خشک کننده لباس، تصفیه هوا ، جاروبرقی و همچنین کاهش معقول هزینه های عملیاتی بوده است.

مجموع درآمد ال جی در این دوره 13.27 میلیارد دلار و سود عملیاتی شرکت 801.25 میلیون دلار عنوان شده؛ بنابراین روی مثبت قضیه این است که ال جی با تقویت بخش های دیگر، می تواند سر و سامانی به بخش تلفن همراه خود داده و ضررهای آن را پوشش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی