ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

ماه جدید میلادی آغاز شد و همان طور که انتظار می‌رفت، سونی  بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. از 2 ماه قبل، رایگان شدن بازی‌های پلی استیشن 3 و پلی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

ماه جدید میلادی آغاز شد و همان طور که انتظار می‌رفت، سونی  بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. از 2 ماه قبل، رایگان شدن بازی‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا متوقف شد و در نتیجه، این ماه تنها نیز 2 بازی رایگان برای دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده است.

Overcooked، یک شبیه ساز چندنفره است که می‌توانید آن را به همراه حداکثر 3 از نفر دوستان خود تجربه کنید. هر یک از کاربران کنترل یکی از سرآشپزها را بر عهده می‌گیرد و وظیفه نهایی، آماده سازی سفارش‌ها در مدت زمان تعیین شده است. در بازی 28 آشپزخانه متفاوت وجود دارد که هر کدام طراحی‌ منحصر بفردی داشته و در نتیجه مکان قرار گیری مواد و لوازم مورد نیاز برای آماده سازی غذاها نیز فرق دارد.

جدا از طراحی متفاوت هر آشپزخانه که کار را سخت می‌کند، یک موش در بازی قرار گرفته که هر از گاهی ظاهر شده و مواد غذایی را می‌دزد. در ضمن، یک بوق هشدار دهنده وجود دارد که علی‌رغم ایده‌ ساده‌اش، به شکل موثری در افزایش میزان اضطراب کاربر موفق عمل می‌کند. بازی Overcooked به طور کلی اصلاً ساده نیست و برای اتمام مراحل آن به همکاری دقیق میان چهار سرآشپز نیاز خواهید داشت.

پلی استیشن پلاس

دیگر عنوانی که برای مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس رایگان خواهد بود، What Remains of Edith Finch نام دارد. این بازی که در سبک ماجراجویی ساخته شده، پیرامون کاراکتری با نام ایدیت فنچ است. ایدیت پس از مرگ مادرش متوجه می‌شود که خاندان آن‌ها نفرین شده و تمامی اعضای هر نسل به جز یک نفر طی اتفاقی غیر طبیعی از دنیا رفته است.

ایدیت در نهایت تصمیم می‌گیرد تا با بازگشت به خانه اجدادی شان که سال‌ها قبل آن را ترک کرده‌اند، راز پنهان شده پشت این نفرین را بیابد. جدا از داستان فوق العاده که بدون ورود به ژانر ترس می‌تواند حس تعلیق را در مخاطب ایجاد کند، این بازی از لحاظ بصری نیز خیره کننده است.

در پایان، لازم به ذکر است که دو بازی Overcooked و What Remains of Edith Finch از تاریخ 17 اردیبهشت رایگان خواهند شد. در ضمن، اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه آوریل را دریافت نکرده‌اید، بهتر است عجله کنید، زیرا تنها چند روز دیگر فرصت دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی