ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات فنی و نمونه تصاویر ثبت شده با وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو منتشر شد [به روز رسانی]

کمتر از دو هفته به مراسم رونمایی رسمی از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در تاریخ 24 اردیبهشت باقی مانده و حالا مشخصات فنی این دو گوشی منتشر شده است. [digipullqoute place="right"]وان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۵

کمتر از دو هفته به مراسم رونمایی رسمی از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در تاریخ 24 اردیبهشت باقی مانده و حالا مشخصات فنی این دو گوشی منتشر شده است.

وان پلاس یک نسخه 5G هم از مدل پرو عرضه می‌کند

نسخه معمولی وان پلاس 7 با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر، اندکی کوچک تر از نسخه پرو بوده و همان طور که در جدول زیر مشاهده می کنید، باتری پرظرفیت تری دارد. با این حال هر دو گوشی از شارژر 30 واتی فوق سریع با پورت USB-C به همراه پنل نمایشگر AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و اندروید 9 پای با پوسته Oxygen O بهره می برند که تفاوت های این دو تلفن هوشمند را در ادامه ملاحظه خواهید کرد:

مدل

وان پلاس 7

وان پلاس 7 پرو

نمایشگر

6.2 اینچی - 60Hz

 6.64 اینچی - 90Hz

رم

6 گیگابایت

10 گیگابایت

دوربین عقب 1

48 مگاپیکسل

48 مگاپیکسل

دوربین عقب 2

8 مگاپیکسل تله فوتو

8 مگاپیکسل تله فوتو

دوربین عقب 3

ندارد

16 مگاپیکسل فوق عریض

دوربین سلفی

داخل بریدگی

جهنده

باتری

4150 میلی آمپر ساعت

4000 میلی آمپر ساعت

لازم به ذکر است که مدل پرو در نسخه 5G نیز به بازارهای خاص عرضه خواهد شد که از نظر مشخصات فنی با نسخه عادی تفاوتی نداشته و تنها به مودم 5G مجهز شده است.

وان پلاس 7

اما یکی از مواردی که وان پلاس تأکید ویژه ای روی آن دارد، دوربین سه گانه نسخه پرو است که با توانایی زوم سه برابری، از راه دور هم قادر به ثبت تصاویر با کیفیتی خواهد بود.

این ماژول دوربین که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 ساخت سونی، لنز تله فوتو با حسگر 8 مگاپیکسلی و گشودگی دهانه f/2.4 در کنار دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی f/2.2 تشکیل شده، شفافیت قابل توجهی در ثبت تصاویر دارد که در ادامه نمونه تصاویر رسمی آن را مشاهده می کنید:

وان پلاس 7وان پلاس 7وان پلاس 7

گفتنی است کمپانی وان پلاس دعوتنامه های مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را برای رسانه ها ارسال کرده و این رویداد را به صورت همزمان در نیویورک، لندن و بنگلور (هندوستان) رأس ساعت 19:15 به وقت ایران برگزار خواهد کرد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 12 اردیبهشت 98]

 

به روز رسانی:

ساعاتی قبل تصاویر رندرهای مطبوعاتی رسمی وان پلاس 7 پرو در رنگ های آبی سحابی و خاکستری منتشر شد. بر اساس این تصاویر وان پلاس 7 پرو از نمایشگر بدون حاشیه با لبه های خمیده بهره مند خواهد بود. از آنجایی که کلیدی مجهز به حسگر اثر انگشت در گوشی به چشم نمی خورد احتمالاً با حسگری تعبیه شده در زیر نمایشگر طرف هستیم.

وان پلاس 7 وان پلاس 7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Morteza Jamalpour
    Morteza Jamalpour | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چه کیفیتییییی

مطالب پیشنهادی