ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین ویدیو از گیم پلی بازی Borderlands 3 منتشر شد [تماشا کنید]

شرکت توکِی گیمز و استودیو گیرباکس سافتور به وعده خود عمل کردند و امروز، نخستین تریلر از گیم پلی بازی Borderlands 3 را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. با توجه به ویدئوهایی که استودیو گیرباکس ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۲

شرکت توکِی گیمز و استودیو گیرباکس سافتور به وعده خود عمل کردند و امروز، نخستین تریلر از گیم پلی بازی Borderlands 3 را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

با توجه به ویدئوهایی که استودیو گیرباکس در جریان لایو استریم به نمایش گذاشت، می‌توان گفت بازی Borderlands 3 در عین حال که هویت خود را حفظ کرده، چند تغییر قابل توجه نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است. برای مثال، کاربران می‌توانند لبه‌ها را گرفته و از آن‌ها بالا بروند یا روی زمین سُر بخورند.

همچنین قابلیت تخریب کاورها با استفاده از مواد منفجره به بازی اضافه شده است که آن واقعی تر از قبل جلوه‌ می‌دهد. علاوه بر این، کاربر باید در جریان درگیری‌ها توجه ویژه‌ای عوامل محیطی از جمله روغن‌های آتش زا داشته باشد.

به گفته سازندگان، تعداد سلاح‌های موجود در بازی Borderlands 3 بی شمار بوده و هر کدام نیز عملکرد کاملاً منحصر بفردی دارند. جدا از این موضوع، هر اسلحه چند مد شلیک دارد که کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه و نیاز بین آن‌ها سوییچ کند. در جریان لایو استریم همچنین تاکید شد کاربران مجبور نخواهند بود تا برای بدست آوردن لوت در حالت کوآپ با یکدیگر رقابت کنند.

به واسطه قابلیت جدید Loot Instancing، هر یک از کاربران لوت‌های متناسب با سطح خود دریافت خواهند کرد. اگر هم فردی علاقه‌ای به این قابلیت نداشته باشد، می‌تواند آن را غیر فعال کرده و سیستم لوت بازی را روی «حالت کلاسیک» قرار دهد که عملکردی مشابه با نسخه‌های پیشین خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های جدید بازی Borderlands 3 می‌توان به سفیه فضایی Sanctuary III اشاره کرد که به نوعی مرکز فرماندهی شخصیت اصلی محسوب می‌شود. کاربر می‌تواند در این سفینه به مدیریت لوت‌ها و مهارت‌های خود پرداخته و اسلحه‌ها را نیز مطابق با نیازها شخصی سازی کند. در ضمن، تعدادی از شخصیت‌های نام آشنای سری از جمله مد ماکسی و پاتریسیا تانیس در این سفینه حضور دارند.

از دیگر قابلیت‌های سفیه فضایی Sanctuary III می‌توان به قابلیت پرواز اشاره کرد. کاربر می‌تواند با استفاده از این سفینه به صورت آزادانه به گشت و گذار در دنیاهای جدید بازی بپردازد.

در بخش دیگری از لایو استریم، اعضای استودیو گیرباکس سافتور اطلاعات تازه‌ای را از داستان بازی Borderlands 3 منتشر کردند. با توجه به صحبت‌های آنان، دشمنان اصلی کاربر فرقه‌ای با نام Children of the Vault خواهد بود که توسط تایرین و تروی کالیپسو رهبری می‌شوند. این دو کاراکتر منفی، در واقع الگو برداری طنز آمیزی از دو استریمر معروف توییچ هستند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Borderlands 3 در تاریخ 22 شهریور برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی