ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پنج اپلیکیشن برای نوشتن کپشن‌های جذاب در اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر شاید پر استفاده ترین شبکه‌ی اجتماعی ما ایرانی‌ها باشد. استفاده از این پلتفرم و بررسی آن حالا تبدیل به بخشی از عادات روزانه‌مان شده است؛ به همین دلیل حضوری با کیفیت ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

اینستاگرام در حال حاضر شاید پر استفاده ترین شبکه‌ی اجتماعی ما ایرانی‌ها باشد. استفاده از این پلتفرم و بررسی آن حالا تبدیل به بخشی از عادات روزانه‌مان شده است؛ به همین دلیل حضوری با کیفیت در این شبکه‌ی اجتماعی همیشه می‌تواند ما را منحصر به فرد و خاص تر نشان دهد.

اینستاگرام بیشتر تصاویر را به رخ می‌کشد، اما هیچکس نمی‌تواند منکر تأثیر کپشن‌ها و متن‌های درج شده‌ی زیر آن‌ها شود. در این مطلب قصد داریم چند اپلیکیشن ایرانی و خارجی مختلف را معرفی کنیم که در نوشتن کپشن‌های تاثیرگذار به شما کمک خواهند کرد. با ما همراه باشید.

۱. ۱۰۰۱ کپشن

کپشن اینستاگرام

اپلیکیشن ایرانی ۱۰۰۱ کپشن نرم افزاری کاربردی و جذاب به شمار می‌رود که با استفاده از آن می‌توانید کپشن‌های مناسبی را بیابید. این نرم افزار بیش از هزار کپشن متنوع دارد که هرکدام در رابطه با موضوعات مختلفی هستند.

یکی از مزیت‌های ۱۰۰۱ کپشن برخورداری نرم افزار از دسته بندی‌های مناسب است که به خوبی هرکدام از بخش‌ها را به صورت جداگانه و با گرافیکی ساده و کاربر پسند در اختیارتان قرار می‌دهد. در این بین می‌توانید متن‌های انگیزشی، ادبی، مذهبی، ورزشی، فلسفی و سخن بزرگان را بیابید.

از دیگر امکانات آن می‌توانیم به امکان به اشتراک گذاری ساده‌ی متون از طریق اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی اشاره کنیم. آرشیو عظیم و قابل توجه این نرم افزار احتمالا می‌تواند شما را در مسیر صحیحی برای انتخاب متون مناسب با تصاویرتان قرار دهد.

1001 کپشن

1001 کپشن

سازنده: Collection 1001 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.1 مگابایت زبان:

۲. کپشن گرام

کپشن اینستاگرام

یکی دیگر از نرم افزار‌های مناسب برای یافتن مجموعه‌ای از متن‌های کوتاه و تاثیرگذار کپشن گرام نام دارد. این اپلیکیشن همانند نرم افزار ۱۰۰۱ کپشن به شما اجازه می‌دهد که در بخش‌های مختلف به دنبال متون متنوعی بگردید.

این دسته بندی‌ها شامل فلسفی، انگیزشی، ادبی، غمگین، عاشقانه، ماه تولد، مذهبی و سخن بزرگان می‌شود. علاوه بر این امکان جستجو هم در این نرم افزار وجود دارد و می‌توانید با انتخاب آن به دنبال متن‌هایی خاص بگردید.

وجود دکمه‌ی کپی به شما این این امکان را می‌دهد که به سادگی متن مورد علاقه‌تان را کپی کرده تا در اینستاگرام یا هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری آن را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از مزیت‌های کپشن گرام برخورداری از بخش مورد علاقه‌هاست که قادرید متن‌های مورد علاقه‌تان را در آن ذخیره کنید.

کپشن گرام

کپشن گرام

سازنده: سیوان قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:

در ادامه با چند اپلیکیشن مشابه خارجی آشنا خواهیم شد که کپشن‌های انگلیسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این نرم افزار‌ها با اینکه هیچگونه متن کوتاه فارسی را در اختیارتان قرار نخواهند داد، اما می‌توانند ایده‌های خلاقانه‌ای را برایتان به همراه داشته باشند. بنابراین بد نیست اگر زبانتان خوب است و می‌خواهید خاص تر باشید نگاهی به این اپلیکیشن‌ها هم داشته باشید.

۳. Captions for Instagram and Facebook Photos

کپشن اینستاگرام

این اپلیکیشن -همانطور که از نامش پیداست- هدف اصلی خود را ارائه‌ی کپشن‌هایی خاص برای اینستاگرام و فیسبوک اعلام کرده است. بنابراین احتمالا انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی است که از این دو پلتفرم استفاده می‌کنند.

نرم افزار یاد شده امکانات قابل تأملی دارد که از این بین می‌توانیم به امکان جستجو در میان متون در دیتابیس آن اشاره کنیم. البته لازم به ذکر است که کپشن‌های درج شده در این نرم افزار عموما توسط کاربران ایجاد شده‌اند که کمی باعث افت کیفیت آن‌ها می‌شود.

البته یکی از نقاط قوت این نرم افزار برخورداری از دسته بندی قابل توجه و همچنین بخش Popular است. در این بخش کپشن‌هایی که بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند حضور دارند. موضوعی که می‌تواند به شما در یافتن متون تأثیرگذار کمک کند.

 Captions for Instagram and Facebook Photos

Captions for Instagram and Facebook Photos

سازنده: Justapps قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.3 مگابایت زبان:

۴. Captions for Instagram

کپشن اینستاگرام

یکی دیگر از نرم افزار‌های خارجی در این زمینه Captions For Instagram‌ نام دارد. شباهت نام این نرم افزار به اپلیکیشن قبلی قابل توجه است اما جالب است بدانید که اپلیکیشن‌های بسیار زیادی با همین نام در پلی استور گوگل مشغول به فعالیت هستند.

به هر ترتیب، نرم افزار Captions For Instagram یک اپلیکیشن بسیار ساده است که تعداد زیادی از متون مختلف را در دسته بندی‌های متفاوت گردآوری کرده و می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. رابط کاربری جالب آن باعث می‌شود در حین استفاده از این اپلیکیشن احساس سردرگمی نداشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن این است که در آن می‌توانید با رفتن به بخش Random یک متن را به صورت تصادفی مشاهده کنید. موضوعی که می‌تواند در یافتن کپشن‌های جدید و خاص به شما کمک کند.

Captions for Instagram

Captions for Instagram

سازنده: Faizydroid قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.8 مگابایت زبان:

۵. Instant Caption

کپشن اینستاگرام

اگر به دنبال سخنان افراد معروف مثل نویسنده‌ها و کارآفرین‌های موفق می‌گردید، یکی از انتخاب‌های خیلی خوب می‌تواند نرم افزار Instant Caption باشد. این اپلیکیشن تعداد بسیار زیادی از کپشن‌های مختلف را برایتان به ارمغان می‌آورد که در دسته بندی‌هایی مرتب قرار گرفته‌اند.

فیلتر‌های قابل توجه این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا به طور دقیق کپشن‌های مورد نظر خود را پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها برای iOS در دسترس قرار گرفته و برخی از ویژگی‌های آن تنها برای کاربران پریمیوم در دسترس است.

Instant Caption

Instant Caption

سازنده: Thomas Diffendal قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 126.3 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فیتوپلانکتون
    فیتوپلانکتون | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    موندم اپلیکیشن آخری چی داره که 123 مگ حجمشه!؟؟

    • riverblog
      riverblog | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

      کلا اپل خوشش میاد اپ هاشو حجم بالا بده ???

مطالب پیشنهادی