ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۱۰
تکنولوژی

طراحی لبه‌های خمیده گلکسی نوت 10 احتمالا به شکل سال‌ها قبل باز می‌گردد

از زمان معرفی گلکسی نوت اج نمایشگرهای با لبه خمیده به امضای سامسونگ در دستگاه های پرچمدار بدل شد. اما به مرور این لبه ها شروع به لاغر شدن کردند و زاویه آنها کمتر و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

از زمان معرفی گلکسی نوت اج نمایشگرهای با لبه خمیده به امضای سامسونگ در دستگاه های پرچمدار بدل شد. اما به مرور این لبه ها شروع به لاغر شدن کردند و زاویه آنها کمتر و کمتر شد. بر اساس گمانه زنی های جدید گلکسی نوت 10 مجددا به طراحی سال ها قبل نزدیک تر خواهد شد.

Ice Universe که معمولاً به افشای اخبار دقیق از پرچمداران آتی سامسونگ مشهور است اخیراً خبر از یک طراحی خمیده بسیار عالی داده است. بر اساس گفته های او خمیدگی این گوشی حتی از کلکسی نوت 7 هم تهاجمی تر خواهد بود. علاوه بر این گفته شده که این گوشی در نیمه دوم سال جاری معرفی می شود که البته چندان هم غیر از این انتظار نمی رود. علی رغم اینکه منظور دقیق از خمیدگی گوشی در مقایسه با گلکسی نوت 7 مشخص نیست اما به نظر می رسد باید انتظار لبه هایی با زاویه بیشتر را داشته باشیم. شاید هم سامسونگ یک طراحی جدید برای لبه های خمیده نمایشگر را در سر داشته باشد.

گلکسی نوت 10

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس لبه های خمیده با طراحی ماهرانه ای داشتند که به خوبی حاشیه های باریک دستگاه را به رخ می کشیدند. البته به نظر می رسد از دلایل ظریف تر شدن طراحی های لبه های خمیده در پرچمداران اخیر، آسیب پذیری آنها باشد. به عقیده برخی این بخش یکی از آسیب پذیرترین قسمت های نمایشگر است که می تواند با سقوط روی زمین آسیب ببیند.

بر اساس گزارش ها احتمالاً در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از دو مدل گلکسی نوت 10 خواهیم بود. یکی از این دو قرار است کوچکتر باشد و علاوه بر این گفته شده که احتمالاً هر دو مدل در نسخه های سازگار با فناوری 5G هم روانه بازار خواهند شد. عرضه گلکسی نوت 10 سازگار با 5G توسط اپراتور مخابراتی ورایزن هم تأیید شده است.

انتظار می رود گلکسی نوت 10 در اواسط تابستان معرفی شود. احتمالاً این گوشی هم از  نمایشگر بیکران با حفره دوربین مشابه با گلکسی اس 10 بهره مند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی