ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون 8K 5G

هواوی نخستین تلویزیون 8K 5G دنیا را می سازد

هواوی احتمالا نخستین شرکتی خواهد بود که تلویزیون 8K 5G می سازد؛ منظور تلویزیونی است که رزلوشن 8K دارد و از نسل بعدی استاندارد وایرلس با امکان ارسال و دریافت چند گیگابیتی دیتا پشتیبانی می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

هواوی احتمالا نخستین شرکتی خواهد بود که تلویزیون 8K 5G می سازد؛ منظور تلویزیونی است که رزلوشن 8K دارد و از نسل بعدی استاندارد وایرلس با امکان ارسال و دریافت چند گیگابیتی دیتا پشتیبانی می کند. این اطلاعات از گزارش نقد آسیایی Nikkei به دست آمده که در مصاحبه با منابع مطلع با برنامه های هواوی آن را نوشته است.

در هر حال اگر توسعه اولین تلویزیون 8K 5G هواوی با موفقیت کلید بخورد، هواوی اولین شرکتی خواهد بود که دو تکنولوژی یاد شده را با هم ادغام خواهد کرد و  همزمان عصر جدیدی در واحد تکنولوژی شرکتی رقم می خورد که تا سال ها قطعات مورد نیاز دیگر تولید کنندگان چینی تلویزیون نظیر هایسنس، اسکار ورث و مانند آنها را تامین کرده.

تلویزیون یاد شده نتنها می تواند از کل طیف 5G استفاده کند بلکه طبق آنچه منابع مطلع گفته اند قادر خواهد بود ارتباط گیگابیتی نظیر یک روتر وایرلس را به دیگر دستگاه های خانگی بیاورد.

براساس گزارش Nikkei تمایل هواوی برای ساخت نخستین تلویزیون 8K 5G در راستای تکمیل اکوسیستم محصولاتی شامل موبایل، لپ تاپ و پوشیدنی های هوشمند اتفاق می افتد. طبق شنیده ها آخرین بخش از پازل ساخت این تلویزیون نیز امسال در کشور چین تکمیل می شود.

آیا برای ارائه نخستین تلویزیون 8K 5G کمی زود است؟

تلویزیون 8K 5G

اما توسعه نخستین تلویزیون 8K 5G بر بستر زیرساخت هایی انجام می شود که تقریبا وجود ندارند. همین حالا که این مطلب را می خوانید به ندرت محتوای 8K برای مصرف کنندگان موجود است و 5G هم با محدوودیت های جدی در بازار آمریکا روبروست.

8K
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی