ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نبرد غیرقابل پیش بینی ب ام و M5 در برابر M3؛ کدام سدان اسپرت چابک تر است؟ [تماشا کنید]

محصولات M Power بی ام و جز آن دسته خودروهایی اند که با شنیدن نامشان تنها چیزی که به یاد می آید هیجان است. این محصولات همیشه یک چالش جدی برای رقبا خود بوده اند. ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

محصولات M Power بی ام و جز آن دسته خودروهایی اند که با شنیدن نامشان تنها چیزی که به یاد می آید هیجان است. این محصولات همیشه یک چالش جدی برای رقبا خود بوده اند. در اینجا ما قصد داریم ویدئویی از درگ بین دو محصول M بی ام و یعنی سدان M5 Competition در برابر کوپه اسپرت تیونینگ شده M3 Competition را با شما در میان بگذاریم.
بی ام و M5 Competition با موتور 4.4 لیتری تویین توربو V8 توان تولید 617 اسب بخار و 750 نیوتن بر متر گشتاور را دارد. در حالت عادی توان موتور به 4 چرخ این خودرو منتقل می شود اما برای آن‌ که رقابت کمی منصفانه تر برگزار شود انتقال قدرت فقط بر روی چرخ های عقب تنظیم شده و سیستم کنترل کشش این خودرو نیز خاموش شده است.بی ام و
در حالت عادی M3 با موتور 6 سیلندر خطی و تویین توربو فقط توان تولید 454 اسب بخار و 601 نیوتن بر متر گشتاور را دارد. اما به لطف تیون های انجام شده قدرتش به 540 اسب بخار افزایش یافته است. اختلاف اعداد و ارقام اگرچه بالاست اما نمی توان دقیق نتیجه این درک را پیش بینی کرد.
طبق تست هایی که از بی ام و M5 به عمل آمده است، در حالت چهار چرخ متحرک این خودرو می تواند یک چهارم مایل را در عرض 11.1 ثانیه طی کند این در حالی کند و در حالت دیفرانسیل عقب رکورد آن به 12.5 ثانیه می رسد که چیزی حدود 1.5 ثانیه اختلاف دارد.
در انتها با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر رقابت این دو خودرو:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    m3 خیلی جیگر بود

مطالب پیشنهادی