ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

واج برای حمایت از گیمرها آغاز به کار کرد؛ بازی کردن یک شغل است

«ورزش های الکترونیکی جوانان» یا «واج» اولین استارتاپ فعالی است که در زمینه حمایت از گیمرهای ایرانی و برگزاری حرفه‌ای مسابقات آغاز به کار کرده و قصد دارد فعالیت و فرهنگ ایران در حوزه eSports ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

«ورزش های الکترونیکی جوانان» یا «واج» اولین استارتاپ فعالی است که در زمینه حمایت از گیمرهای ایرانی و برگزاری حرفه‌ای مسابقات آغاز به کار کرده و قصد دارد فعالیت و فرهنگ ایران در حوزه eSports را به شکلی جدی‌تر دنبال کند؛ این شرکت ضمن حمایت از بازیکنان علاقه‌مند، می‌خواهد به اولین مکان و بستر پیشرفته برای مسابقات و رویدادهای الکترونیکی تبدیل شود.

مجموعه واج دی ماه سال گذشته به صورت مستقل و کاملاً خصوصی بنیان‌گذاری شد و روز قبل طی مراسمی رسماً فعالیت خودش را آغاز کرد. گفته می‌شود این استارتاپ مجموعه فعالیت‌های خودش را در سه شاخه اصلی حمایت از بازیکنان حرفه‌ای از طریق آموزش و فراهم کردن امکانات لازم، برگزاری مسابقات منظم و هدفمند و تاسیس مکانی جهت تمرین ورزش‌های الکترونیکی آغاز کرده است.

«امید علیپور» مدیرعامل واج در این رابطه می‌گوید: «بازی کردن یک شغل است و ما قصد داریم گیمرهای حرفه‌ای را شناسایی و از آنها حمایت کنیم. در واقع ما به بازیکنان حاضر در این مجموعه به عنوان یک کارمند نگاه می‌کنیم و به آنها حقوق ماهیانه پرداخت خواهیم کرد. علاوه بر این تامین هزینه‌های تغذیه و استراحت نیز بر عهده واج بوده و حتی پزشک روانشناس و دکتر تغذیه در اختیارشان قرار می‌گیرد تا همیشه شرایط جسمی مناسبی داشته باشند. هفته‌ای یک بار هم مربیان مطرح تیم‌های خارجی DOTA2 و در آینده سایر رشته‌ها به این گیمرها آموزش تخصصی می‌دهند».

واج قصد دارد به مرجعی هدفمند برای ارائه محتوای آموزشی به زبان فارسی تبدیل شده، کلاس‌های حرفه‌ای برگزار کرده و فعالیت‌های مهمی در زمینه استعدادیابی انجام دهد. علیپور ادامه می‌دهد: «این سازمان مقاله‌های آموزشی مختلفی در رابطه با بازی DOTA2 و مورتال کمبت تولید کرده تا بتواند گیمرها را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده کند. مجموعه‌ای از لیگ‌ها و مسابقات منظم با همکاری سایر نهادها برگزار خواهد شد تا به واسطه آنها بازیکنان آماده و حرفه‌ای شناسایی شوند».

علاقه مندان جهت شرکت در رویدادهای آموزش تخصصی و اصولی بازی‌های ویدیویی در ایران، یا ثبت نام برای مسابقات حرفه‌ای و آشنایی بیشتر با سایر فعالیت‌های مربوطه می‌توانند به وب‌سایت worldofgamers.ir مراجعه کرده و یا از طریق اپلیکیشن اندروید واج در هر محلی آموزش دیده و مورد حمایت قرار گیرند. گفتنی است این مجموعه در آینده از استریمرها و افراد فعال در حوزه تولید محتوا نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یعنی از بینشون گیم تستر در میاد؟
    آخه میگیم بازی، بعد یعنی چی بازی کردن کار است.

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اپلیکیشنش که نیس!

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    آمار بیکاری در ایران به صفر رسید

مطالب پیشنهادی