ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش گوشی های شیائومی
تکنولوژی

برای اولین بار؛ انتشار آمار رسمی فروش گوشی های شیائومی

آمار فروش گوشی های شیائومی هیچگاه به شکل رسمی منتشر نشده است، در نتیجه گزارشات همیشه ضد و نقیض هستند. برای مثال، به گزارش شرکت تحلیل گر «Counterpoint Research»، این کمپانی در سه ماهه ی ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

آمار فروش گوشی های شیائومی هیچگاه به شکل رسمی منتشر نشده است، در نتیجه گزارشات همیشه ضد و نقیض هستند. برای مثال، به گزارش شرکت تحلیل گر «Counterpoint Research»، این کمپانی در سه ماهه ی اول سال 2019 موفق به فروش 27.8 میلیون تلفن هوشمند شده است. اما گزارش دیگری توسط «Strategy Analytics» قبلی را رد کرده، و می گوید این آمار از 27.5 میلیون دستگاه تجاوز نمی کند. اگر هم به اعداد «IDC» رجوع کنیم، این تعداد به مراتب کمتر و 25 میلیون واحد است.

ظاهرا شیائومی از انتشار اطلاعات متناقض به ستوه آمده، زیرا در اکثر موارد شرکت ها قادر به تخمین درست فعالیت هایش نیستند و باعث سردرگمی سرمایه گذاران می شوند. حال این شرکت چینی در اقدامی غیر منتظره و طی گزارشی، تایید کرده که بین ماه های دی و اسفند، گوشی های شیائومی 27.5 میلیون واحد فروش داشته اند.

سال 2018 اولین سالی بود که فروش بین المللی این شرکت از فروشش در چین پیشی گرفت

تخمین زده می شود که سه ماهه ی اول سال 2018 این شرکت موفق به فروش 28 میلیون تلفن هوشمند شده بود، در این صورت فروش بین المللی این شرکت نسبت به سال گذشته دو درصد افت کرده است که در مقایسه با افت جهانی پنج درصدی این بازار، موفقیت چشم گیری محسوب می شود.

شیائومی تایید کرده که به زودی و پس از این که گزارش مالی سه ماهه ی اول 2019 خود را منتشر کرد، اطلاعات کامل فروش بخش موبایلش را به شکل عمومی ارائه می کند.

فروش گوشی های شیائومی
Mi 9 آخرین پرچمدار این کمپانی چینی

گفتنی است شیائومی از ابتدای سال 2019 به منظور حفظ جایگاهش در بازار به شدت رقابتی گوشی های هوشمند، تصمیم گرفت برند «ردمی» را از خود جدا کرده و موبایل هایی با نسبت قیمت به امکانات خوب را تحت این نام به فروش برساند؛ در حالی که تمرکز گوشی های شیائومی، برخورداری از امکانات پیشرفته و رقابت با پرچمداران است.

بد نیست اشاره کنیم سال 2018 اولین سالی بود که فروش بین المللی این کمپانی از فروشش در خانه پیشی گرفت و 60 درصد گوشی های شیائومی خارج از چین فروخته شده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    کارش درسته .. به عنوان طرفدار سونی مرده و استفاده کننده از سامسونگ عرض میکنم .. گوشیهاش عالین در رده پرچمدار

مطالب پیشنهادی