ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جی۸ تینکیو
تکنولوژی

تست مقاومت ال‌جی G8 ThinQ در برابر آتش و خراش [تماشا کنید]

ال جی با امید به بازگشت روزهای درخشان حوزه موبایل در نمایشگاه MWC امسال از دو موبایل جی۸ تینکیو و وی ۵۰ تینکیو رونمایی کرد. این دو پرچمدار علی رغم بهره مندی از سخت افزار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

ال جی با امید به بازگشت روزهای درخشان حوزه موبایل در نمایشگاه MWC امسال از دو موبایل جی۸ تینکیو و وی ۵۰ تینکیو رونمایی کرد. این دو پرچمدار علی رغم بهره مندی از سخت افزار قوی و تبلیغات فراوان تا کنون عملکرد چندان درخشانی در سایت هایی نظیر DxOMark نداشته اند و حالا نوبت به تست مقاومت فیزیکی آنها رسیده است.

زک نلوسون، یوتوبر معروف کانال JerryRigEverything برای پیدا کردن جواب این سوال جی۸ تینکیو را به مسلخ کشانده است. مثل تمام ویدیوهای مربوط به تست مقاومت او ابتدا از تلاش برای خط انداختن روی نمایشگر و بدنه شروع کرده و سپس سراغ تست شعله فندک و در نهایت خم کردن بدنه می رود.

جی۸ تینکیو از بدنه ۱۶۷ گرمی با ضخامت ۸.۴ میلی متر بهره می برد که دو طرف فریم آلومینیومی آن را شیشه فرا گرفته است. البته لایه به کار رفته روی نمایشگر نسل پنج گوریلاگلس است در حالی که بدنه پشتی توسط لایه بسیار مقاوم گوریلاگلس ۶ محافظت می شود.

با شروع تست شاهدیم که این گوشی هم مثل بسیاری از پرچمدارهای دیگر در سطح ۶ دچار خط و خش شده و در سطح ۷ عمق خط ها نیز بیشتر می شود. زک در این بخش ویژگی هیجان انگیز کنترل دستگاه با ژست های حرکتی را هم تست می کند که در نوع خودش جالب است.

از آنجا که نمایشگر جی۸ تینکیو از پنل OLED بهره می برد با ۱۸ ثانیه قرار گرفتن در معرض شعله مستقیم پیکسل های آن برای همیشه ضربه می بینند. در آخر نوبت به تست خمش می رسد که طی آن دستگاه تا حدودی از خود انعطاف پذیری نشان می دهد اما از باز شدن پنل، شکستن صفحه یا ترک هیچ خبری نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein maafi
    hosein maafi | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    واقعا گوشیه محشریه

مطالب پیشنهادی