ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قبولی
تکنولوژی

«قبولی» به دانش‌آموزان سیل زده محتوای رایگان ارائه می‌کند

بخش بزرگی از مردم کشورمان در بارش‌های سیل‌آسای اخیر، بی‌خانمان و عزادار شدند که دانش‌آموزان تعداد قابل توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دادند؛ خصوصا دانش‌آموزان پشت کنکوری که حوادث پیش آمده لطمه بزرگی به برنامه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

بخش بزرگی از مردم کشورمان در بارش‌های سیل‌آسای اخیر، بی‌خانمان و عزادار شدند که دانش‌آموزان تعداد قابل توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دادند؛ خصوصا دانش‌آموزان پشت کنکوری که حوادث پیش آمده لطمه بزرگی به برنامه درسی آن‌ها وارد کرد.

اپلیکیشن «قبولی» که در زمینه تولید محتوای آموزشی و برگزاری آزمون‌های تستی برای دانش‌آموزان فعالیت می‌کند، اخیرا در اقدامی خیرخواهانه تصمیم گرفته که برای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل زده بسته‌های آموزشی خود را به رایگان در اختیار آنان بگذارد.

در همین راستا تیم قبولی تصمیم گرفته تا برگزاری کنکور سراسری، تمام محتوای پولی مختص دانش‌آموزان پشت کنکوری (مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم) را به رایگان در اختیار سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان قرار دهد. بنابراین اگر ساکن یکی از این سه استان باشید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع آیکن پرداخت بانکی را از میان برداشته و به گزینه فعالسازی تبدیل خواهد کرد.

قبولی

بنیان‌گذار اپلیکیشن در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید: «ما در فاز اول برنامه این امکان را در اختیار دانش آموزان پشت کنکوری قرار می‌دهیم. هیچ گونه محدودیتی برای تعداد استفاده‌کنندگان از این امکان وجود ندارد و دانش‌آموزان سیل زده می‌توانند دوستان خود را هم برای استفاده از امکانات رایگان به قبولی معرفی کنند. ضمنا در این برنامه نه فقط تست‌های خود قبولی بلکه کتاب‌‌های ارائه شده توسط ناشران هم به طور رایگان در اختیار سیل‌زدگان قرار می‌گیرند »

قبولی در زمینه تولید محتوای آموزشی و تست‌های کنکوری برای دانش آموزان فعالیت می‌کند که سال گذشته در مطلب مصاحبه با دیجیاتو  با روند کاری آن آشنا شدید. آپدیت اخیر اپلیکیشن، ضمن ارائه مجموعه سؤالات قبولی امکان خرید کتاب‌های درسی از ناشرین مختلف را هم برای دانش آموزان فراهم کرده و در حال حاضر کتب درسی از سه شرکت ناشر مبتکران، نیک انجام و خوشخوان به استفاده کنندگان از اپ ارائه می‌شود. برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن قبولی می‌توانید به وبسایت این سرویس مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    دمش گرم

مطالب پیشنهادی