ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد اپل از معده یک کاربر سر درآورد

دردسر گم شدن ایرپاد های اپل تمامی ندارد، همانطور که کاربران روش های مختلفی را برای در امان ماندن از این مشکل به کار می گیرند این بار این گجت سر از جای عجیبی در ...

میلاد کریمی
نوشته شده توسط میلاد کریمی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۶

دردسر گم شدن ایرپاد های اپل تمامی ندارد، همانطور که کاربران روش های مختلفی را برای در امان ماندن از این مشکل به کار می گیرند این بار این گجت سر از جای عجیبی در آورده است!

به نظر می رسد، ایرپاد های اپل با دوام تر از آنچه باشد که کاربران فکر می کنند.طی یک اتفاق معلوم شد که این ایرپاد ها می توانند با عبور از پیچ و خم های دستگاه گوارش یک انسان، هنوز هم آماده به کار باشند.

یک کاربر که پس از گم شدن ایرپادش به دنبال یافتن آن با استفاده از قابلیت Find My AirPods بود، متوجه شد که صدای بوقِ حالتِ گم شدن آن از داخل بدن خودش شنیده می شود.

پس از عکس برداری با اشعه ایکس از معده این فرد معلوم شد که ایرپاد در داخل معده وی بوده و دکتر این کاربر اظهار داشته است که امکان خارج شدن آن بدون نیاز به عمل جراحی وجود دارد.

این در حالیست که ایرپاد های شرکت اپل فاقد گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد وغبار هستند ، اما به نظر می رسد که آنها می توانند در در برابر اسید معده مقاوم باشند.

نکته جالب توجه این است که این کاربر پس از خارج کردن ایرپاد از بدنش اعلام کرده که این گجت هنوز هم بدون مشکل کار می کند و حتی 41 درصد شارژ هم داشته است!

در اینجا قصد آن نیست که مقاومت ایرپاد های اپل در برابر اسید معده تبلیغ شود، اما واقعا باور نکردنیست که چگونه این ایرپاد پس از عبور از دستگاه گوارش این فرد هنوز هم به خوبی کار می کند.

ایرپاد اپل

احیانا اگر یکی از دوستانتان این اتفاق برایش رخ داد، به هیچ وجه ایرپاد هایش را قرض نگیرید! در آخر به شما توصیه میکنیم اگر در طول روز جنب و جوش زیادی به همراه ایرپاد هایتان دارید همانند این کاربر با این ترفند از گم شدن آن ها جلوگیری کنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی