ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت
تکنولوژی

چه انتظاراتی از بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت داریم

مایکروسافت همه ساله از توسعه دهندگان نرم افزار و اصحاب رسانه دعوت می کند تا در رویدادی که به نام کنفرانس بیلد شناخته می شود حضور یابند و از تازه ترین دستاوردهای آن باخبر شوند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

مایکروسافت همه ساله از توسعه دهندگان نرم افزار و اصحاب رسانه دعوت می کند تا در رویدادی که به نام کنفرانس بیلد شناخته می شود حضور یابند و از تازه ترین دستاوردهای آن باخبر شوند. بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت نیز طبق اعلام قبلی از فردا به مدت سه روز آغاز می شود و دیجیاتو نیز اخبار مهم مربوط به این رویداد را به سمع و نظر شما می رساند.

امسال مایکروسافت به جای ارائه سخنرانی در روزهای اول و دوم بیلد در نظر دارد که کلیه اخبار مهم را در همان روز نخست به اطلاع مخاطبانش برساند. کینوت اصلی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه راس ساعت ۲۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و کینوت های تخصصی نیز روز سه شنبه از ساعت ۱۲:۱۵ آغاز می شوند.

اما علت این تغییرات آن است که امسال نیز درست مانند سال قبل بیلد مایکروسافت با کنفرانس Google I/O (که از روز سه شنبه این هفته تا پنج شنبه ادامه دارد) همپوشانی پیدا کرده است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به سرفصل خبرهایی که احتمالا در بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت خواهیم شنید.

هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

کورتانا

آنطور که ساتیا نادلا در اظهارات اخیرش گفته مایکروسافت یک شرکت هوش مصنوعی است و درست مانند بسیاری بزرگان صنعت در تلاش است تا هوش مصنوعی را با تمامی محصولات و خدماتش یکپارچه سازی کند.

کورتانا از دیگر موضوعات مهم رویداد فردا خواهد بود و پیش بینی می شود که مجموعه گسترده ای از دستیارهای مجازی و ربات ها نیز در این مراسم معرفی شوند و بخشی از سخنرانی نیز به اینترنت اشیاء تعلق داشته باشد.

آژور مایکروسافت

آژور

وقتی نادلا حرفی از هوش مصنوعی به میان نمی آورد احتمالا مشغول سخنرانی در مورد کلاود و اج هوشمند است و اینکه آژور چگونه توان سرویس های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را تامین می کند. اگر گزارش مربوط به درآمدهای این شرکت را مطالعه کرده باشید حتما متوجه شده اید که درآمدهای حاصل از آژور مرتبا در حال افزایش است و نادلا همواره از کلاود به عنوان کامپیوتر جهانی سخن به میان می آورد.

امسال البته پیش از بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت خبرهایی در رابطه با آژور اعلام شد؛ برای مثال مایکروسافت از امکان ایجاد مدل ساده سازی شده هوش مصنوعی در یادگیری ماشینی آژور، سرویس بلاکچین آژور و آپدیت هایی برای سرویس های شناختی آن خبر داد با این حال اما پیش بینی می شود که بخش اعظمی از کینوت امسال به آژور اختصاص پیدا کند.

سایر خبرها

جدای از هوش مصنوعی و آژور، مایکروسافت در نظر دارد پیرامون محصولات و خدمات دیگرش از جمله مایکروسافت ۳۸۵، ویندوز ۱۰، هولولنز، گیت هاب، ویژوال استودیو، .NET، اکس باکس و سایر چیزها نیز خبرهایی را ارائه کند. همچنین پیش بینی می شود که اج و کرومیوم نیز بخشی از کینوت بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت را به خود اختصاص دهند.

شاید بد نباشد اشاره کنیم که مایکروسافت در طول سال رویدادهای مختلفی را برگزار می کند که از اینسپایر برای شرکایش گرفته تا مایکروسافت ایگنایت برای کسب و کارها و مدیران را شامل می شود و بیلد اما بزرگ ترین رویداد مایکروسافت است. این رویداد همه ساله توسعه دهندگان را از سراسر دنیا به خود جذب می کند و همواره مملو از خبرهای زیادی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    انتظار داریم بدون اجازه آپدیت نکنه

  • reza duty
    reza duty | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    واقعا ممنون از دیجیاتو

مطالب پیشنهادی