ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست باتری
تکنولوژی

اپل در مورد عمر باتری آیفون XR اغراق کرده است

بر اساس ادعایی جدید از یک گروه انگلیسی دفاع از حقوق مشتریان به نام «?Which»، شرکت اپل در مورد عمر باتری آیفون اغراق کرده است. این گروه با تست باتری های چند مدل آیفون نتایجی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

بر اساس ادعایی جدید از یک گروه انگلیسی دفاع از حقوق مشتریان به نام «?Which»، شرکت اپل در مورد عمر باتری آیفون اغراق کرده است. این گروه با تست باتری های چند مدل آیفون نتایجی متفاوت با ادعاهای اپل به دست آورده اند.

بر اساس این گزارش عملکرد واقعی آیفون XR در مقایسه با ادعاهای این شرکت در مورد عمر باتری این گوشی در هنگام مکالمه، تفاوت بسیار زیادی را نشان می دهد.

این گروه گفته که برای 9 مدل متفاوت از آیفون تست باتری انجام داده و همه آن ها در بازه 18 تا 51 درصد شارژ، مشخصات اعلام شده توسط اپل را برآورده نکرده اند. مثلا باتری آیفون XR زمان مکالمه ای برابر 16 ساعت و 32 دقیقه ای فراهم کرد اما بر اساس ادعای اپل قرار بود باتری این گوشی 25 ساعت مکالمه مداوم را تامین کند.

تست باتری

اپل در پاسخ به این موضوع نیز اعلام کرد که دستگاه های خود را دقیق تست کرده و بر همین اساس، ادعاهای قبلی خود را تکرار می کند. این شرکت همچنین بیان کرد که گروه مذکور روش تست باتری خود را با جزئیات منتشر نکرده اما اپل متد آزمایشات خود را به اشتراک خواهد گذاشت. این شرکت در بیانیه ای گفت:

گوشی های آیفون طوری مهندسی شده اند که با مجتمع سازی تنگاتنگ سخت افزار و نرم افزار، مصرف توان آن ها به صورت هوشمند مدیریت شده و عمر باتری به بیشترین حد برسد. با توجه به این که گروه ?Which روش آزمایشات خود را با ما به اشتراک نگذاشته بنابراین نمی توانیم نتایج تست آن ها را با نتایج خودمان مقایسه کنیم. ما روش خودمان را در وبسایت شرکت با جزئیات در اختیار همه قرار خواهیم داد.

گروه ?Which نیز در مورد روند آزمایشات گفته که آن ها باتری های چند گوشی آیفون را که به تازگی خریداری شده اند کامل شارژ کرده و سپس در شرایط مکالمه مداوم طول عمر این باتری ها را بررسی کرده اند.

با این توضیحات، اطلاعاتی که این گروه در مورد عمر باتری گوشی های XR به دست آورده می تواند جالب باشد. چرا که سال گذشته بعد از انتشار آیفون XR بررسی ها نظرات مثبتی را در مورد طول عمر باتری آن نشان می داد. به خصوص منتقدان عقیده داشتند عملکرد باتری این گوشی در مقایسه با مدل های XS و XS Max بهتر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بدون استیو جابز اپل به فنا رفت ..

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ????? عشقم فقط اپل

مطالب پیشنهادی