ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو S1 Pro
تکنولوژی

میان‌رده ویوو S1 Pro با دوربین سلفی جهنده ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو دو ماه پیش از اسمارت فون S1 با چیپست هلیو پی70 و دوربین جهنده رونمایی کرد و حالا نسخه پروی این گوشی را با سخت افزار قوی تر معرفی کرده است. ویوو S1 Pro شباهت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

ویوو دو ماه پیش از اسمارت فون S1 با چیپست هلیو پی70 و دوربین جهنده رونمایی کرد و حالا نسخه پروی این گوشی را با سخت افزار قوی تر معرفی کرده است.

ویوو S1 Pro شباهت زیادی به مدل قبلی دارد اما در آن خبری از تراشه مدیاتک نیست و در عوض به چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز شده است. چیدمان این چیپ دو خوشه ای نامتقارن است که در آن دو هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز اجرای فعالیت های سنگین را بر عهده دارند و شش هسته کم مصرف با فرکانس ۱.۷۸ گیگاهرتزی نیاز کاربر را در شرایط عادی برآورده می کنند.

پیکربندی حافظه اما جای تعجب دارد چرا که نسخه ۶ گیگابایتی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه و نسخه ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت فضا برای ذخیره داده داده ها از راه می رسد. ویوو S1 Pro

نمایشگر ویوو S1 Pro به لطف دوربین جهنده ۹۱.۶۴ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که حتی در برخی پرچمدارها هم شاهد آن نیستیم. در این نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با پنل امولد، نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی خبری از بریدگی یا حفره نیست.

محصول جدید ویوو از نظر تصویربرداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و دوربین اصلی آن شامل سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سازگار با فناوری پیکسل چهارگانه (ترکیب پیکسل ها در نور کم برای تولید خروجی بهتر)، ۸ مگاپیکسلی واید و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج است. برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه ویدیویی هم دوربین ۳۲ مگاپیکسلی جهنده در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های ویوو S1 Pro  باید به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، اندروید پای با رابط کاربری Funtouch OS 9، کلید اختصاصی برای دستیار صوتی و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. یکی از معدود نقاط ضعف دستگاه تعبیه درگاه microUSB به جای Type C است.

این موبایل میان رده از دو روز دیگر و در رنگ های آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. دیگر نکته جالب فروش هر دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی ویوو S1 Pro با قیمت یکسان ۴۰۰ دلاری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hasan 12345
    hasan 12345 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اتفاقا پبکربندی جالبی داره، بسته به نیاز کاربر که ذخیره دیتا باشه یا پردازش داده، میتونه تصمیم بگیره ... کسی هم که هردو رو میخواد خب بهتره پرچمدار بگیره

  • Hamed Sahraei
    Hamed Sahraei | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    400 دلار برای یه میانرده زیاده. الان گوشیای پرچمدار شیائومی این قیمتو دارن

مطالب پیشنهادی