ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنتن دهی آیفون
تکنولوژی

بهبود آنتن‌دهی آیفون‌های 2019 با استفاده موقت از یک ماده جدید

بر اساس ادعای مینگ-چی کو آنتن دهی آیفون و آیپدهای 2019 به لطف استفاده از یک ترکیب جدید بهبود خواهد یافت. به گفته این تحلیلگر، آیفون ها و آیپدهایی که قرار است در سال جاری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

بر اساس ادعای مینگ-چی کو آنتن دهی آیفون و آیپدهای 2019 به لطف استفاده از یک ترکیب جدید بهبود خواهد یافت.

به گفته این تحلیلگر، آیفون ها و آیپدهایی که قرار است در سال جاری میلادی معرفی شوند به جای فناوری پلیمر کریستال مایع (LCP) از ماده ای به نام MPI بهره خواهند برد. در حالی که جزئیات فنی چندانی از این موضوع منتشر نشده اما برای کاربران نهایی به این معنی است که کارایی اتصال سلولار، تماس ها و انتقال داده از طریق شبکه های مخابراتی بهبود پیدا می کند.

فناوری LCP  در واقع از نظر تئوری برتر از MPI است اما به دلیل محدودیت ها و مسائل فنی امکان دستیابی به حداکثر کارایی LCP وجود ندارد. البته به نظر می رسد استفاده از فناوری جدید موقتی باشد؛ چرا که کو معتقد است در سال 2020 اپل مجدداً به فناوری LCP باز خواهد گشت. تا زمان بازشگت به LCP، استفاده از MPI برای اپل ارزان تر تمام خواهد شد و فرایند تولید ساده تری را به دنبال خواهد داشت.

آنتن دهی آیفون

نکته دیگری که کو به آن اشاره کرده در مورد آیپدهای آتی است. به گفته او اپل قصد دارد در 12 ماه آتی تنها برخی از مدل های آیپد فعلی را به روز کرده و مدل های جدیدی را معرفی کند. به عقیده او آیپدهای بهره مند از سخت افزارهای جدید در اواخر 2019 تا اوایل 2020 از راه خواهند رسید.

موضوع آنتن های جدید آیفون ها شاید به اندازه نمایشگرهای پیشرفته یا دوربین های چندگانه جذاب نباشد اما خبر از پیشرفت هایی می دهد که احتمالاً در آیفون های آتی شاهدشان خواهیم بود.

انتظار می رود آیفون های بعدی در اواخر تابستان پیش رو معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی