ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی از مجمع همراه اول؛ از تحقق رویای دیجیتال تا درآمد ۱۰۰ هزار میلیاردی

مجمع عمومی سالیانه همراه اول روز گذشته (۱۵ اردیبهشت ۹۸) برگزار شد و مدیران بزرگترین اپراتور کشور دستاوردهای خود در سال ۹۷ را با سهامداران به اشتراک گذاشتند. «حمید فرهنگ»، مدیرعامل همراه اول در این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۵

مجمع عمومی سالیانه همراه اول روز گذشته (۱۵ اردیبهشت ۹۸) برگزار شد و مدیران بزرگترین اپراتور کشور دستاوردهای خود در سال ۹۷ را با سهامداران به اشتراک گذاشتند.

«حمید فرهنگ»، مدیرعامل همراه اول در این رویداد اعلام کرد که رشد درآمد این اپراتور در سال ۹۷، معادل ۲۱ درصد افزایش داشته و سود خالص نیز افزایشی ۹ درصدی را تجربه کرده است.

اما وعده اصلی فرهنگ در این مجمع، رساندن درآمد همراه اول به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از ۱۵ هزار میلیارد تومان فعلی بود؛ وعده‌ای که وابستگی شدیدی به برنامه‌ای تحت عنوان «تحقق رویای دیجیتال» دارد. نکته مهم اینجاست هدف همراه اول، می‌تواند تاثیر بسیار مهمی بر اکوسیستم دیجیتالی کشور داشته باشد چراکه مدیرعامل این اپراتور اعلام کرد که تا سال ۱۴۰۱، این شرکت مبلغی معادل هزار میلیارد تومان را روی کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

اکنون سوال مهم اینجاست که برنامه تحقق رویای دیجیتال چیست؟ در این گزارش ویدیویی، توضیح می‌دهیم که همراه اول چگونه تصمیم دارد این وعده را عملی کند و برنامه تحقق رویای دیجیتال چه رویکردی را پیش روی خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی