ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین اطلاعات از Assassin’s Creed Ragnarok لو رفت

با توجه به جدیدترین گزارشی که با محوریت نسخه جدید سری اساسینز کرید در فضای مجازی منتشر شده، این بازی Assassin’s Creed Ragnarok نام خواهد داشت و قرار است سال آینده میلادی در دسترس علاقه مندان ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

با توجه به جدیدترین گزارشی که با محوریت نسخه جدید سری اساسینز کرید در فضای مجازی منتشر شده، این بازی Assassin’s Creed Ragnarok نام خواهد داشت و قرار است سال آینده میلادی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

قبل از هر چیز باید گفت که منبع انتشار این گزارش، 4Chan بوده که وبسایت چندان معتبری در این زمینه محسوب نمی‌شود. با اینحال، اطلاعاتی که از بازی Assassin’s Creed Ragnarok در اختیار ما قرار می‌دهد، ارتباط نزدیکی با آن چه که از قبل می‌دانستیم دارد. از همه مهم تر، این گزارش چندین تصویر به همراه خود داشته است که علی‌رغم کیفیت پایین، به نظر نمی‌رسد ساختگی باشند.

با توجه به این گزارش، بازی Assassin’s Creed Ragnarok قرار است نسخه بعدی سری اساسینز کرید باشد و نام Kingdom که پیش از این شنیده بودیم، در واقع اسم رمز آن بوده است. کاربر در این عنوان کنترل یکی از همراهان راگنار لودبروک، مبارز و قهرمان باستانی وایکینگ‌ها، را بر عهده می‌گیرد. کاراکتر اصلی بازی در تاسیس ارتش‌ Great Heathen به پادشاه اسکاندیناویایی کمک خواهد کرد.

اگر سریال Vikings را دیده باشید، احتمالاً با روند کلی داستان نسخه جدید اساسینز کرید آشنا هستید. این سریال درام، تاریخی و اکشن با محوریت راگنار ساخته شده و ماجراهای مختلف او را به تصویر می‌کشد.

بازی Assassin’s Creed Ragnarok

شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Ragnarok در ابتدا یک سرباز معمولی است اما طی اتفاقاتی که در روند داستان رخ می‌دهد، به یک اساسین تبدیل خواهد شد. طبق این گزارش، داستان روی اولین تمدن انسانی تمرکز خواهد داشت که در Assassin’s Creed Odyssey تا حدودی با آن آشنا شده بودیم.

در ضمن، داستان بازی دارای المان‌های تخیلی خواهد بود. برای مثال، در یکی از مراحل کاربر یک صندوقچه از دوران باستان می‌یابد که داخل آن چکش افسانه‌ای ثور، ایزد آذرخش، قرار گرفته است.

نقشه بازی دارای چندین بخش مختلف خواهد بود که هر یک قرار است نشان دهنده‌ امپراتوری‌های بریتانیای کبیر، سوئد، فنلاند، نروژ و دانمارک در آن زمان باشد. همچنین هر یک از این امپراتوری‌ها به چند منطقه مختلف تقسیم شده‌اند که در داخل آن مردم عادی زندگی می‌کنند. کاربر باید پس از فتح، اقتصاد آن مناطق را مدیریت کند.

این‌طور که به نظر می‌رسد، نبردهای در مقیای بزرگ که پیش از این در Assassin’s Creed Odyssey دیده بودیم، قرار است بازگردند. سفرهای دریایی و اکتشاف نیز همانند نسخه‌های پیشین در بازی Assassin’s Creed Ragnarok قرار گرفته‌اند، با این تفاوت که نسبت به Odyssey تمرکز کمتری روی سفرهای دریایی وجود دارد. تمرکز اصلی سری در این نسخه روی گشت و گذار و اکتشاف قرار گرفته است.

بازی Assassin’s Creed Ragnarok

اکتشاف قرار است حال و هوایی واقع گرایانه تر نسبت به گذشته داشته باشد. با حذف شدن علامت‌های سوال روی نقشه که به نوعی مکان آیتم‌های ناشناخته را فاش می‌کرد، کاربر مجبور می‌شود تا بدون داشتن هیچ گونه راهنمایی به گشت و گذار در محیط بپردازد. عقاب هم که در نسخه‌های Origins و Odyssey شاهد آن بودیم، در این نسخه باز خواهد گشت.

تعدادی از مکانیک‌های گیم پلی که از عناوین نقش آفرینی الهام گرفته شده‌اند نیز قرار است بار دیگر به کار گرفته شوند. البته اینبار تمرکز بیشتری روی ساخت و سازها قرار گرفته‌ است.

انتخاب لباس در بازی Assassin’s Creed Ragnarok یکی از المان‌های بسیار مهم در گیم پلی خواهد بود. اگر کاربر لباس نامناسبی را برای گشت و گذار در یک منطقه انتخاب کند، باعث بدنامی او در میان مردم آنجا می‌شود. همچنین با تعویض لباس، داروغه‌ها و سربازان یک منطقه دیگر قادر به یافتن کاراکتر اصلی نخواهند بود.

قابلیت کوآپ (همکاری آنلاین) که آخرین بار در Assassin’s Creed Unity مورد استفاده قرار گرفته بود، قرار است پس از 5 سال بار دیگر بازگردد. این قابلیت، اختیاری بوده و کاربر می‌تواند از آن برای انجام ماموریت‌های فرعی و اکتشاف در محیط‌های مختلف استفاده کند.

در بخش دیگر گزارش آمده است یوبیسافت مونترال در حال ساخت بازی Assassin’s Creed Ragnarok است که پیش از این روی عناوین Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed Origins کار کرده بود. اشرف اسماعیل هم که به عنوان کارگردان این عناوین شناخته می‌شود، نقش مشابهی را در ساخت Ragnarok بر عهده دارد.

داربی مک دوییت که به همراه چند فرد دیگر داستان نسخه‌های Black Flag و Revelations نوشته بود، به عنوان کارگردان روایی در پروژه حضور دارد. شعبه صوفیه یوبیسافت نیز در توسعه‌ بخش‌هایی از بازی به تیم اصلی کمک می‌کند. البته تمرکز اصلی کارمندان این استودیو بلغارستانی روی توسعه یک محتوای الحاقی قرار دارد که داستان آن در ایسلند روایت می‌شود.

در این محتوا، کاربر می‌تواند با استفاده از ایگدراسیل (درخت جهان در اساطیر اسکاندیناوی) به 9 عالم جهان وایکینگ‌ها سفر کند. در ضمن، به طور مشخص اطلاعاتی از پلتفرم‌های بازی در این گزارش نیامده اما اینطور که به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه یک عنوان میان نسلی در سال 2020 باشیم.

در پایان، بار دیگر تاکید می‌کنیم که این اطلاعات نخستین بار از طریق وبسایت 4Chan منتشر شده‌اند که نمی‌توان منبع آن‌ را مورد بررسی قرار داد. از سوی دیگر، اطلاعاتی که این گزارش از بازی Assassin’s Creed Ragnarok در اختیار ما قرار داده است، شایعات قبلی را تایید می‌کند. بنابراین، توصیه می‌کنیم تا انتشار یک بیانیه رسمی از سوی یوبیسافت منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Jaysin
    Mohammad Jaysin | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اخخخخ این چیه دیگه بخدا هیچی جایه odyssey رو نمیگیره

مطالب پیشنهادی