ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی بلک ویو از دو گوشی مستحکم و قدرتمند

تلفن های هوشمند با وجود پیشرفت های چشمگیر در زمینه سخت افزار داخلی، طراحی خارجی و البته کیفیت و امکانات دوربین، همواره از مشکل ظرافت و آسیب پذیری که اتفاقاً در سال های اخیر بیشتر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

تلفن های هوشمند با وجود پیشرفت های چشمگیر در زمینه سخت افزار داخلی، طراحی خارجی و البته کیفیت و امکانات دوربین، همواره از مشکل ظرافت و آسیب پذیری که اتفاقاً در سال های اخیر بیشتر هم شده، رنج می برند و کاربران نیز دائماً نگران از دست دادن گوشی محبوب خود (که در شرایط کنونی کشور ما حاصل دسترنج چندین ماهه آنهاست) با کوچک‌ترین ضربه ها هستند.

در این بین خریدار دو راه دارد؛ یا یک کیس محافظ مستحکم برای گوشی خود تهیه کند، که ممکن است ظاهر آن را خراب کرده و حتی در بعضی مواقع نتواند ضربات را به خوبی دفع کند، یا اینکه به سراغ نسخه های جان سخت گوشی های موجود و تلفن هایی برود که از ابتدا برای مواجهه با شرایط نگهداری و استفاده بی رحمانه توسعه یافته اند.

گوشی مقاوم

البته بسیاری از کاربران راه دوم را به خاطر ظاهر نه چندان زیبا و سخت افزار متوسط رو به پایین گزینه های موجود انتخاب نمی کنند؛ اما حالا کمپانی Blackview از دو محصول جدید رونمایی کرده که با قابلیت های به روز و بدنه مقاوم، احتمالاً نظر بسیاری از کاربران را تغییر خواهند داد.

BV9700 Pro به عنوان پرچمدار جدید بلک ویو، با الهام از ربات های فیلم تبدیل شوندگان طراحی شده و از نمایشگر کشیده 5.84 اینچی بهره می برد. این گوشی با برخورداری از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio P70 و 6 گیگابایت رم، از نظر سخت افزاری کمبودی نداشته و با یک باتری 4380 میلی آمپر ساعتی، انرژی لازم برای همراهی کاربر در طول روز را فراهم می کند.

گوشی مقاوم

تلفن مورد بحث برای ثبت تصاویر از یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و یک حسگر کمکی 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر بوکه بهره مند شده و یک دوربین سامسونگ 16 مگاپیکسلی دیگر هم برای ثبت سلفی در اختیار دارد.

حسگرهای ضربان قلب و فشار خون از دیگر امکانات استاندارد BV9700 Pro هستند که در کنار آنها فشارسنج (برای تشخیص فشار هوا و ارتفاع از سطح دریا) و سنسور تحلیل کیفیت هوا، در محیط های کاری و ماجراجویی ها به کمک کاربر آمده و پشتیبانی از دوربین دید در شب خارجی نیز تصویربرداری در تاریک ترین محیط ها را ممکن خواهد کرد.

گوشی مقاوم

در آن سوی ویترین محصولات بلک ویو، BV5500 Pro به عنوان مدل اقتصادی از چیپست چهار هسته ای مدیاتک MT6739، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و 3 گیگابایت رم برخوردار شده و ماژول دوربین آن هم شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی ساخت سونی و یک لنز کمکی با حسگر 5 مگاپیکسلی می شود.

گوشی مقاوم

گفتنی است قیمت مدل پرچمدار هنوز اعلام نشده اما مدل اقتصادی همین حالا با قیمت فوق العاده 90 دلار قابل پیش خرید بوده که تا روز عرضه عمومی (10 روز دیگر) هر روز 1 دلار به قیمت آن اضافه شده و در نهایت با پرداخت 100 دلار قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی