ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 7 پرو +HDR10
تکنولوژی

صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو از قابلیتی فوق العاده برخوردار است

امروز صبح و طی انتشار چند تیزر که پیش نمایشی از مراسم معرفی اصلی بودند، کمپانی چینی وان پلاس از حضور تکنولوژی هیجان انگیز +HDR10 در گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو که قرار است ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۱

امروز صبح و طی انتشار چند تیزر که پیش نمایشی از مراسم معرفی اصلی بودند، کمپانی چینی وان پلاس از حضور تکنولوژی هیجان انگیز +HDR10 در گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو که قرار است به همراه مدل اصلی سه شنبه هفته آینده معرفی شوند، پرده برداشت.

برای دست یافتن به این استاندارد روشنایی 4000 نیتی لازم است

این تکنولوژی که جدیدترین فرمت استاندارد HDR10 است برای نمایش بازه دینامیکی گسترده تر طراحی شده. پنل هایی که از این استاندارد برخوردارند باید قادر به نمایش سطح بسیار بالایی از روشنایی باشند.

به منظور بهره مندی از استاندارد HDR10، پنل باید بتواند به 1000 نیت روشنایی دست پیدا کند؛ این عدد برای +HDR10 به مقدار خیره کننده 4000 نیت افزایش می یابد.

در حالی که استاندارد HDR تقریبا مرسوم شده، تا به حال دستگاه های بسیار کمی موفق به کسب استاندارد پلاس آن شده اند؛ از جمله تعداد کمی تلویزیون، دستگاه های پخش بلوری و چند تلفن هوشمند مثل گلکسی اس 10 سامسونگ.

کسب استاندارد یاد شده توسط وان پلاس 7 پرو به این معناست که محتوای منطبق با HDR در صفحه این موبایل هوشمند خارق العاده نمایش داده خواهند شد؛ و دارای جزییات خیره کننده در سایه ها و قسمت های روشن آسمان به طور همزمان خواهند بود.

وان پلاس 7 پرو +HDR10

سطح بسیار بالای روشنایی ارائه شده توسط صفحه نمایش این موبایل به این معنا نیست که نگاه کردنش به چشمانتان آسیب وارد می کند. «VDE»، یک سازمان مستقل تست پس از بررسی این پنل گواهی امن بودن برای چشم را به آن اعطا کرده است.

استاندارد +HDR10 تا حد زیادی شبیه دالبی ویژن است، اما بر خلاف آن با قوانین کپی رایت برای تولیدکنندگان محدودیت ایجاد نکرده و احتمالا به زودی راهش را به دستگاه های بیشتری باز می کند.

با اینکه داشتن حق استفاده از آن هزینه ای ندارد، رسیدن به استاندارد +HDR10 کار بسیار دشواری است و طبق گفته های وان پلاس به زیرساخت های فنی بسیاری نیاز دارد.

بدون شک بهره مندی از چنین قابلیتی بسیار هیجان انگیز بوده و نشانگر قدرت زیاد و توانایی فنی بالای وان پلاس 7 پرو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ولی منظور از hdr10 یعنی روشنایی مابین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نیت
    الان گوشی من میت ده هست hdr10 هم داره ولی نیتش پایین تر از 1000 و تقریبا 700 و خورده ای هست

  • irvani mohsen
    irvani mohsen | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من نظری ندارم

مطالب پیشنهادی