ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برای ششمین سال متوالی ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

دیروز مراسم هجدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن کنفرانس شماره 1 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۳

دیروز مراسم هجدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن کنفرانس شماره 1 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی ایرانسل رضایت‌مندی بیش از ۹۰ درصد مشترکان را به دست آورد.

از شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان که ایرانسل برای بار ششم آن را دریافت کرده می‌توان به مواردی چون کسب امتیازهای شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایت‌مندی مشتریان، شاخص‌های مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت‌ها، توزیع و خدمات پس از فروش اشاره کرد. همچنین از شرایط دیگر دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز می‌توان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در ۲سال متوالی یا ۳ سال غیرمتوالی، کسب حداقل ۹۰ امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل ۲۰ استان کشور اشاره کرد.

این تندیس بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل همچنین کمتر از یک ماه قبل لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ازکجا به کجا
    ازکجا به کجا | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    وقتی دزدان نشان لیاقت میگیرن ?

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    حتما بخاطر بسته پنجاه مگابایتی روزانه شه :/خداروشکر وای فای هست،هر یبار ک تصمیم میگیرم یک بسته برای سیم کارت بگیرم بعد دیدن تعرفه ها فشارم میره ، بالا منصرف میشم کلا.حتما برا همین تندیس گرفته.

  • عزراییل
    عزراییل | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    همش فیلمه

مطالب پیشنهادی