ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی ماینکرفت
نرم افزار و اپلیکیشن

انتشار اولین تیزر از نسخه واقعیت افزوده بازی ماینکرفت [تماشا کنید]

مایکروسافت شروع به پخش تیزرهایی کرده که به نظر می رسد نسخه جدیدی از بازی ماینکرفت برای گوشی های موبایل باشد. این غول دنیای تکنولوژی در پایان کنفرانس بیلد امروز، ویدئویی نمایش داد که این ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

مایکروسافت شروع به پخش تیزرهایی کرده که به نظر می رسد نسخه جدیدی از بازی ماینکرفت برای گوشی های موبایل باشد. این غول دنیای تکنولوژی در پایان کنفرانس بیلد امروز، ویدئویی نمایش داد که این بازی به حالت واقعیت افزوده روی یک تلفن هوشمند اجرا می شد.

تاریخ معرفی این نسخه منطبق بر تولد 10 سالگی ماینکرفت است

دراین ویدئو «Saxs Persson»، مدیر نوآوری ماینکرفت گوشی موبایلش را خارج از مرکز همایش های واشنگتن که کنفرانس بیلد مایکروسافت در آن برگزار می شود روی یک صندلی رها کرد. هنگامی که یک رهگذر دستگاه را بلند کرد دید بازی ماینکرفت در حالت واقعیت افزوده روی آن در حال اجرا شدن است؛ که نشان از آماده سازی یک بازی جدید توسط مایکروسافت دارد.

هنوز مشخص نشده این بازی چگونه خواهد بود، اما می تواند به یک برنامه فوق العاده مبتنی بر واقعیت افزوده تبدیل شود. بعد از معرفی پوکمون گو شاهد عرضه برنامه های زیادی نبودیم که قدرت واقعیت افزوده را به نمایش بگذارند؛ و آن عنوان هم به تنهایی بیش از 500 میلیون بار دانلود شد.

مایکروسافت حرف دیگری درباره برنامه هایش برای نسخه واقعیت افزوده بازی ماینکرفت نزده. در این تیزر آمده اطلاعات بیشتر درباره این بازی 27 اردیبهشت یعنی تولد 10 سالگی این بازی منتشر خواهد شد. مایکروسافت قبلا هم با استفاده از هدست واقعیت افزوده هولو لنز ماینکرفت را اجرا کرده بود، اما آن یکی بیشتر یک پیش نمایش تکنیکی بود تا بازی جدید.

بازی ماینکرفت
اجرای ماینکرفت توسط هدست واقعیت افزوده هولولنز در سال 2015

این تیزر جدید اما مشخصا قول اتفاقات بزرگتری را می دهد، خصوصا اینکه با تولد 10 سالگی بازی ماینکرفت هم منطبق شده. به هر حال فعلا تمام چیزی که منتشر شده همین یک تیزر است و باید تا 27 اردیبهشت منتظر بمانیم تا خبرهای بیشتری در این باره منتشر شوند.

بد نیست اشاره کنیم نسخه پی سی ماینکرفت با فروش بیش از 30 میلیون نسخه، بعد از پابجی پرفروش ترین عنوان این پلتفرم بوده و یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی