ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر ۲۰ لایت
تکنولوژی

میان رده آنر ۲۰ لایت با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

آنر قصد دارد پایان این ماه کنفرانس خبری ویژه ای را برای معرفی گوشی های تازه اش برگزار کند اما حالا که توجه رسانه ها به گوگل و شرکت وان پلاس جلب شده، چینی ها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۹

آنر قصد دارد پایان این ماه کنفرانس خبری ویژه ای را برای معرفی گوشی های تازه اش برگزار کند اما حالا که توجه رسانه ها به گوگل و شرکت وان پلاس جلب شده، چینی ها نیز بر آن شده اند تا خودی نشان دهند و کمی از این توجه را معطوف خود نمایند. در همین رابطه آنر در سکوت خبری از گوشی آنر ۲۰ لایت رونمایی کرده است. این گوشی درست مانند برادران گران قیمت خود سه دوربین در بخش پشتی بدنه اش دارد که در نگاه نخست نظرتان را به خود جلب خواهند کرد.

داشتن دوربین اصلی سه گانه این روزها یکی از مشخصه های اصلی گوشی های پرچمدار است اما از آنجایی که قیمت جهانی قطعه (برعکس کشورمان) روندی نزولی به خود گرفته می توان انتظار داشت که روز به روز بیشتر شاهد عرضه گوشی های میان رده با این مشخصه باشیم و در عوض گوشی های پرچمدار نیز به سمت دوربین های چهارگانه گرایش پیدا خواهند کرد.

آنر ۲۰ لایت

البته باید اشاره کنیم که طبق اعلام شرکت سازنده آنر ۲۰ لایت فاقد امکانات عکاسی قابل توجه است و سه دوربینی که پیشتر اشاره کردیم از ترکیب یک سنسور  اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه واید و دو سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در بخش جلویی این گوشی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی جا خوش کرده که سلفی گرفتن و تشخیص چهره را ممکن خواهد کرد و از آنجایی که هیچ سنسور دیگری در کنار آن قرار ندارد به نظر نمی رسد که دوربین سلفی آنر ۲۰ لایت عملکرد چندان دقیقی را در تشخیص چهره از خود به نمایش بگذارد. البته بریدگی قطره ای شکل نمایشگر این گوشی هم آنقدر کوچک است که غیر از سنسور دوربین اصلی چیز دیگری را در خود جای نمی دهد.

آنر ۲۰ لایت با قیمت ۲۷۹ دلار در بازارهای جهانی قابل خرید است

با در نظر داشتن اینکه آنر ۲۰ لایت در گروه گوشی های میان رده جای می گیرد میتوان باقی امکانات آن را هم در سطح بسیار خوب توصیف کرد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با رزلوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است که با صفحه نمایش گوشی های گران قیمت آنر برابری می کند هرچند که به خاطر کایرین ۷۱۰ و چهار گیگابایت رم کمی از آنها عقب مانده است. آنر ۲۰ لایت همچنین از تکنولوژی GPU Turbo 2.0 و هوش مصنوعی هواوی بهره می گیرد و در نتیجه به نظر نمی رسد که با  خریدش چیزی را از دست بدهید.

تازه ترین محصول آنر هم اکنون در بازار انگلستان، بخش هایی از اروپا، هند و جنوب شرقی آسیا با برچسب قیمت ۲۷۹ دلاری موجود و قابل خرید است. البته از آنجایی که قرار است گوشی های آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو نیز به زودی معرفی شوند ممکن است برخی کاربران اندکی برای خرید نسخه لایت تعلل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی