ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی World of Goo را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید

مدتی قبل، مهلت دریافت رایگان بازی Transistor از فروشگاه اپیک به اتمام رسید و همان طور که انتظار می‌رفت، عنوان جدیدی جایگزین آن شد. علاقه مندان، از این پس می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپیک بازی World ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۶

مدتی قبل، مهلت دریافت رایگان بازی Transistor از فروشگاه اپیک به اتمام رسید و همان طور که انتظار می‌رفت، عنوان جدیدی جایگزین آن شد. علاقه مندان، از این پس می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپیک بازی World of Goo را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای دریافت کنند.

بازی World of Goo که در سبک معمایی ساخته شده است، در سال 2008 برای پلتفرم ویندوز عرضه شد و توانست با جلب نظر مثبت منتقدان، به یکی از موفق ترین عناوین مستقل آن سال تبدیل شود. نسخه‌‌های موبایلی، لینوکس، مک و نینتندو سوییچ نیز سال‌های بعد در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

گیم پلی حول محور ساخت‌ سازه‌های عظیم از جمله پُل و برج با استفاده از گوی‌های چسبنده طراحی شده است. بازی World of Goo به طور کلی 5 چپتر دارد که هر یک شامل چندین مرحله مختلف می‌شود. همچنین برای مراحل نوع طراحی و موسیقی متفاوتی در نظر گرفته شده تا هر یک از اتمسفر منحصر بفردی برخوردار باشند.

بازی World of Goo

در بازی یک مد آنلاین با نام World of Goo Corporation قرار دارد که از ایده جالبی بهره می‌برد. در این مد، هدف کاربر ساخت بلند ترین سازه‌ با استفاده از گوی‌های چسبنده است. در انتخاب برنده این رقابت، دو فاکتور نقش اساسی دارد: تعداد گوی‌های به کار رفته و ارتفاع سازه.

در هر مرحله از بازی World of Goo تعداد مشخصی گوی چسبنده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که باید آن‌ها را به یکدیگر متصل کند تا در نهایت به لوله خروج وصل شوند. پشت سر گذاشتن مراحل به همین سادگی‌ها نخواهد بود و کاربر باید در ساخت سازه‌ها عامل جاذبه را در نظر بگیرد.

جدا از جاذبه، موانع دیگری نیز در مراحل قرار داده شده که برای مثال می‌توان به شکاف‌های عظیم، تپه‌ها، آسیاب‌های بادی و صخره‌ها اشاره کرد. همچنین در بازی World of Goo انواع مختلف گوی‌های چسبنده وجود دارد که برای هر یک از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

می‌توانید برای دریافت World of Goo به این لینک مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که این بازی تنها تا تاریخ 26 اردیبهشت رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    هی یادش به خیر
    یکی از بی نظرین ترین تجربه هایی که در قسمت بازی داشتم ..بعدها برای اندروید هم اومد و بازی کردیم باز

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چطوری بگیرمش هرکار کردم میفهمه از این خراب شده دارم وصل میشم
    یه راهی هم بگین بشه دور زد تحریمش رو

    • ahadm ۸۸۸۸
      ahadm ۸۸۸۸ | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

      واسع چی ?
      اگه برای اندروید یا پی سی می خوای ..نسخه ی رایگانش سالهاست تو همه ی وبسایت های دانلود هست دیگه

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این بازی عالیه

مطالب پیشنهادی