ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حالت ناشناس گوگل مپس
تکنولوژی

حالت ناشناس به برنامه نقشه های گوگل می آید

گوگل درصدد اضافه کردن حالت ناشناس (Incognito) به گوگل مپس و برنامه جستجوی خود است تا کابران بتوانند بدون لینک شدن اطلاعات به حسابشان از این برنامه ها استفاده کنند. قبلا برای این کار باید ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

گوگل درصدد اضافه کردن حالت ناشناس (Incognito) به گوگل مپس و برنامه جستجوی خود است تا کابران بتوانند بدون لینک شدن اطلاعات به حسابشان از این برنامه ها استفاده کنند. قبلا برای این کار باید از نسخه تحت وب این برنامه ها استفاده می کردید اما حالا این قابلیت مستقیم به خود اپلیکیشن ها اضافه خواهد شد. برای فعال سازی آن هم باید روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید و حالت ناشناس را فعال کنید تا دیگر تاریخچه فعالیت تان ثبت نشود.

حالت ناشناس نزد کاربران بسیار محبوب است

«ساندرای پیچای»، مدیرعامل گوگل طی کنفرانس I/O گفت:

حالت ناشناس یکی از قابلیت های محبوب کروم از زمان عرضه اش بوده، و حالا قرار است به برنامه نقشه های ما اضافه شود.

وی به اینکه این قابلیت دقیقا چه زمانی به گوگل مپس اضافه خواهد شد اشاره نکرد.

این موضوع برای دفاع از حریم خصوصی کاربران مهم است زیرا جستجوها یا مکان هایی که به آن می روند ممکن است حساس باشد. هرچه گوگل فرآیند ناشناس بودن را آسان تر کند، افراد بیشتری در مواقع نیاز از آن استقبال خواهند کرد. این کمپانی سال گذشته نیز حالت ناشناس را به یوتیوب اضافه کرده بود.

حالت ناشناس گوگل مپس
توییت گوگل درباره اضافه شدن این قابلیت به اپلیکیشن نقشه ها

علاوه بر اضافه کردن این حالت، گوگل فهمیدن این که هر برنامه چه اطلاعاتی جمع آوری می کند را هم آسان تر کرده. همچنین با ضربه زدن روی عکستان در برنامه های کروم، خبرها، یوتیوب، دستیار و جستجوی گوگل می توانید این که اطلاعاتتان تا چه زمانی نگهداری می شوند را هم کنترل کنید.

این تنها بخشی از قابلیت هایی است که به برنامه نقشه های گوگل اضافه خواهد شد. غول جستجوی اینترنتی طی کنفرانس توسعه دهندگاه I/O که دیشب برگزار شد خبر از اضافه شدن حالت واقعیت افزوده به گوگل مپس داد. این امکان که ابتدا روی گوشی های پیکسل در دسترس خواهد بود، کاربر را قادر می کند مسیرش را به وسیله دوربین موبایل را روی زمین دنبال کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی