ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی پیکسل
تکنولوژی

گوگل در حال کار روی پیکسل‌های تاشو است

با اینکه گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا به اینجا نمایش چندان دلگرم کننده ای نداشته، اما این موضوع بقیه کمپانی ها را از رفتن به سمت تکنولوژی تاشو منصرف نکرده است. گوگل نیز به این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

با اینکه گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا به اینجا نمایش چندان دلگرم کننده ای نداشته، اما این موضوع بقیه کمپانی ها را از رفتن به سمت تکنولوژی تاشو منصرف نکرده است. گوگل نیز به این جمع پیوسته و در آستانه کنفرانس I/O اعلام کرده بود که در حال کار روی تکنولوژی نمایشگرهای تاشو است.

«ماریو کیروش» رئیس بخش توسعه پیکسل در مصاحبه ای در این باره گفته بود:

به طور یقین در حال کار روی ساخت یک نمونه اولیه هستیم و روند پروژه را از خیلی وقت پیش آغاز کرده ایم. با این حال هنوز نمی توان زمان دقیقی برای اتمام کار این نمونه مشخص کرد. فعلا در حال کار روی نمونه اولیه نمایشگرهای تاشو و تکنولوژی های سخت افزاری زیادی هستیم و محصول جدیدی برای معرفی نداریم.

این موضوع که گوگل در حال کار روی چنین پروژه ای است خیلی هم غافلگیر کننده نیست. چرا که این شرکت قبل از رونمایی رسمی گلکسی فولد سامسونگ از پشتیبانی اندروید برای نمایشگرهای تاشو خبر داده بود و معمولا شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی موبایل تمایلی به بیان صریح کار روی یک طرح جدید و هیجان انگیز ندارند.

گوشی پیکسل

از زمانی که سازندگان آسیایی شروع به رونمایی رسمی از محصولات تاشو کردند، صحبت های زیادی در مورد فرم و ساختار این تکنولوژی ها مطرح شد و خیلی پیش از عرضه این محصولات، شرکت هایی مثل ال‌جی و سامسونگ پیشرفت کارشان در این پروژه ها را به رخ کشیدند. مثلا در CES ال‌جی از تلویزیون 65 اینچ 4K رول شونده خود رونمایی کرده بود.

با این حال سامسونگ در این زمینه نتوانست به موفقیت مد نظرش دست پیدا کند و مجبور شد به خاطر مشکلات پیش آمده برای نمونه های گلکسی فولد، عرضه این اسمارت فون را فعلا به تاخیر بیندازد و نمونه های توزیع شده آن را نیز جمع آوری کند.

با این اوصاف به نظر می رسد گوگل باید زمان کافی را روی این پروژه صرف کرده و در عرضه رسمی گوشی پیکسل تاشو عجله نکند تا این محصول به وضعیت فولد سامسونگ دچار نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی