ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین گوشی 5G
تکنولوژی

اولین گوشی 5G هواوی در ۲۶ اردیبهشت معرفی می‌شود

شرکت هواوی قرار است از اولین گوشی 5G خود در ۲۶ اردیبهشت سال جاری در رویداد شهر لندن پرده‌برداری کند. این گوشی جدید به نظر می‌رسد ردپای هواوی P30 Pro را دنبال می‌کند که در ...

رسول خردمندی
نوشته شده توسط رسول خردمندی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

شرکت هواوی قرار است از اولین گوشی 5G خود در ۲۶ اردیبهشت سال جاری در رویداد شهر لندن پرده‌برداری کند. این گوشی جدید به نظر می‌رسد ردپای هواوی P30 Pro را دنبال می‌کند که در رویداد پاریس ماه فروردین سال جاری به نمایش کشیده شد.

ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که انتظار دارد فناوری 5G برای اولین بار در سری گوشی‌های میت موجود شود. شرکت هواوی تصمیم دارد این دسته از گوشی‌های هوشمند را در ماه سپتامبر یا اکتبر (نیمه ابتدایی فصل پاییز) روانه بازار کند. پیش‌بینی می‌شود فناوری شبکه 5G اولین بار در گوشی P30 Pro تعبیه شود. البته همچنان این احتمال نیز وجود دارد شبکه 5G در یک گوشی کاملا جدید و متفاوت به کار گرفته شود.

فناوری شبکه 5G بزرگترین ترند دنیای موبایل در سال ۲۰۱۹ میلادی به شمار می‌رود و قرار است نسل بعدی شبکه‌های موبایل را به دنیا نشان دهد. پشتیبانی از شبکه 5G بستر یک شبکه اینترنت بهتر و سریع‌تر را فراهم می‌کند و علاوه بر آن می‌تواند آینده دنیای تکنولوژی دستگاه‌های مهمی مثل هدست‌های دنیای مجازی و همچنین وسایل نقلیه اتوماتیک را دگرگون کند.

جالب است بدانید دولت بریتانیا همچنان درگیر این موضوع است که آیا استفاده از فناوی شرکت چینی هواوی را در زیرساخت‌های خود مجاز بداند یا خیر. چرا که از لحاظ امنیتی امکان دارد چین از اطلاعات مردم انگلستان سو استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی