ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Dumb Ways To Draw؛ راه‌های «کمتر» احمقانه برای مردن

فارغ از حضور معماهای مختلف، سری Dumb Ways To Die بیشتر به‌خاطر خشونت طنز آمیزش به محبوبیت رسید. بازی دقیقا همان چیزی است که اسمش نشان می‌دهد؛ شخصیت‌های درون بازی در معرض مرگ به احمقانه‌ترین شکل‌های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

فارغ از حضور معماهای مختلف، سری Dumb Ways To Die بیشتر به‌خاطر خشونت طنز آمیزش به محبوبیت رسید. بازی دقیقا همان چیزی است که اسمش نشان می‌دهد؛ شخصیت‌های درون بازی در معرض مرگ به احمقانه‌ترین شکل‌های ممکن قرار دارند و به عنوان تنها منجی، باید جلوی این اتفاقات را بگیرید.

در Dumb Ways To Draw سازنده همین فرمول «راه‌های احمقانه مردن» را این بار در یک سیستم گیم‌پلی متفاوت پیاده کرده است. در عناوین قبلی، هر مرحله بازیکن برای جلوگیری از مرگ شخصیت بازی باید کاری انجام می‌داد. حالا این کار می‌توانست ضربه به‌موقع روی صفحه اصلی یا حتی کشتن زنبورها باشد.

قسمت‌های قبلی Dumb Ways To Die از چندین مینی گیم مختلف تشکیل شده بودند و در Dumb Ways To Draw توسعه‌دهنده این‌بار گیم‌پلی متمرکزی را هدف قرار داده است. حالا جای اینکه هر مرحله کاری متفاوت انجام بدهید، به کمک یک مداد و پاک‌کن باید جلوی مرگ شخصیت‌ها را بگیرید.

چگونه؟ بازی روند خیلی ساده‌ای دارد. در تمام مرحله‌ها شخصیت اصلی مسیری پر از تله و تهدیدهای مختلف را طی می‌کند و اینجاست که نقش مداد و پاک‌کن مشخص می‌شود؛ با کشیدن خطوط یا طراحی اجسام مختلف باید راه را برای کاراکتر داستان باز کرده و جلوی این تله‌ها و تهدیدها را بگیرید.

سیستم کلی گیم‌پلی Dumb Ways To Draw جدید نیست و به شکل‌های بهتر در بازی‌هایی مثل Brain It On! - Physics Puzzles هم دیده‌ایم. از طرفی پازل‌ها می‌توانستند هوشمندانه‌تر از چیزی که می‌بینیم باشند. با این حال ویژگی که باعث شده Dumb Ways To Draw با وجود کمبود خلاقیت‌هایش همچنان اثری سرگرم‌کننده لقب بگیرد، خشونتی است که قبلا در قسمت‌های پیشین شاهد بودیم.

در اینجا نیز اگر به‌موقع جلوی تهدیدها را نگیرید، شخصیت اصلی به عجیب‌ترین روش ممکن (البته نه به‌اندازه گذشته) جان خودش را از دست می‌دهد. نتیجه ترکیب این خشونت بی‌پرده با چاشنی طنز و پازل‌های متوسط، عنوانی شده که هرچند بدون ایراد نیست ولی می‌تواند مخاطب را پای ماجراجویی خطرناک شخصیت‌هایش بنشاند.

راه های احمقانه مردن

بعد از عملکرد ضعیفی که Dumb Ways To Die 3: World Tour از خودش به‌ جای گذاشت و نتوانست به اندازه قسمت‌های قبلی موفق بشود، حداقل بازخوردهای بازیکن‌ها نشان می‌دهند که Dumb Ways To Draw سری را به مسیر موفقیت بازگردانده است. با وجود مشکلات مربوط به تبلیغات، بازی نقدهای مثبتی دریافت کرده و هشتمین بازی پازل این روزهای اپ استور به‌شمار می‌رود.

اگر از طرفداران قدیمی سری Dumb Ways To Die هستید، بد نیست به Dumb Ways To Draw فرصت بدهید. اگر هم تاکنون به‌سراغ این مجموعه نرفته‌اید، شاید حالا وقتش باشد که با احمقانه‌ترین راه‌ها برای مردن آشنا شوید. Dumb Ways To Draw برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده و می‌توانید بازی را از دو فروشگاه اپ استور و گوگل‌ پلی دریافت کنید.

Dumb Ways To Draw

Dumb Ways To Draw

سازنده: Metro Trains قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 260.7 / 62.88 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir pc
    Amir pc | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    به نظرم همون سبک قدیمی اش بهتر بود

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این سبک ها هم دیگه تکراری شدند

مطالب پیشنهادی