ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی Aquos R3 با بریدگی دوگانه نمایشگر و اسنپدراگون 855

در ماه نوامبر سال گذشته، شرکت شارپ تلفن هوشمند Aquos R2 کامپکت را معرفی کرد که اولین تلفن هوشمند دنیا با بریدگی دوگانه صفحه نمایش بود. امروز این شرکت دومین محصول از این سری با ...

میلاد کریمی
نوشته شده توسط میلاد کریمی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۰

در ماه نوامبر سال گذشته، شرکت شارپ تلفن هوشمند Aquos R2 کامپکت را معرفی کرد که اولین تلفن هوشمند دنیا با بریدگی دوگانه صفحه نمایش بود. امروز این شرکت دومین محصول از این سری با نام Aquos R3 را معرفی کرد.

این تلفن هوشمند با یک صفحه نمایش 6.2 اینچی Pro IGZO با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز قدرت خود را به رخ دیگر رقیبان می کشد. از ویژگی های این محصول وجود دو بریدگی در نمایشگر آن است، به شکلی که یکی در بالای صفحه نمایش که محل قرار گیری دوربین 16.3 مگاپیکسلی و دیگری در پایین که حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است. همچنین این تلفن هوشمند با قابلیت HDR10  همراه است.

 

در پشت این محصول یک دوربین دوگانه به چشم می خورد که با یک لنز 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگمf / 1.7  و میدان دید 78 درجه و یک لنز  20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f / 2.4 و میدان دید 125 درجه همراه است. همچنین دوربین این محصول دارای قابلیت هایی بر پایه هوش مصنوعی، نظیر AI Live Story و AI Live Shutter است.

Aquos R3 از نظر سخت افزاری به چیپست Snapdragon 855 SoC  با 6 گیگابایت رم،  128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید پای (9) مجهز شده است.

باتری این محصول با ظرفیت 3،200 میلی آمپر ساعت و با پشتیبانی از شارژ بی سیم 11 واتی Qi معرفی شده است که ممکن است برای تلفن هوشمندی با این ابعادِ صفحه نمایش، چشمگیر نباشد.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان انتشار این محصول در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی