ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس اپ
تکنولوژی

واتساپ به پشتیبانی از بعضی نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS خاتمه می‌‌‌دهد

واتس اپ به تازگی تأیید کرده که تا پایان امسال، به پشتیبانی از ویندوزفون در کنار بعضی نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس خاتمه می‌دهد. از تاریخ 31 دسامبر 2019، اپلیکیشن واتس اپ برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

واتس اپ به تازگی تأیید کرده که تا پایان امسال، به پشتیبانی از ویندوزفون در کنار بعضی نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس خاتمه می‌دهد. از تاریخ 31 دسامبر 2019، اپلیکیشن واتس اپ برای ویندوزفون به طور کامل غیر فعال خواهد شد و کاربران نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس دیگر قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

دلیل قطع پشتیبانی واتس اپ از ویندوزفون کاملا واضح و مشخص است. سال گذشته بود که مایکروسافت به دلیل شکست ویندوزفون در رسیدن به اهداف مالی و تجاری، آن را به طور کامل کنار گذاشت و همین سبب شد که سایر شرکت‌ها نیز کم کم خدمات خود را از روی این سیستم عامل بردارند.

واتس اپ از سال 2020 روی اندروید 2.3.7 و نسخه‌های قدیمی‌تر کار نخواهد کرد

اما فارغ از سیستم عامل شکست‌خورده مایکروسافت واتس اپ از اول فوریه سال 2020 روی اندروید 2.3.7 و نسخه‌های قدیمی‌تر نیز کار نخواهد کرد. همین اتفاق برای گوشی‌های مبتنی بر iOS 7 و نسخه‌های قدیمی‌تر هم می‌افتد.

توجه داشته باشید از آنجا که واتس اپ دیگر قابلیت‌های جدید خود را بر اساس نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس طراحی نمی‌کند، احتمال دارد که از همین حالا نتوانید به بعضی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن در این نسخه‌ها دسترسی پیدا کنید.

با به اتمام رسیدن مهلت پشتیبانی، دیگر نمی‌توانید در نسخه‌های قدیمی سیستم‌های عامل اپل و گوگل برای واتس‌ اپ حساب کاربری جدیدی ساخته یا حساب‌های فعلی‌تان را به تأیید مجدد برسانید. بنابراین اگر هنوز از سیستم‌های عامل قدیمی استفاده می‌کنید بهتر است هر چه سریع‌تر به فکر ارتقای گوشی و سیستم عامل خود باشید.

شاید ادغام واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک بتواند دلیل خوبی برای ارتقای سیستم عامل باشد؛ خبری که مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک چندی پیش آن را رسما تأیید کرد. هر چند هنوز مشخص نیست که این ادغام دقیقا به چه صورت انجام می‌گیرد.

اما می‌دانیم که کاربران در هر کدام از این اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی که عضو باشند، قادر خواهند بود به مخاطبانی که احیاناً در آن عضویت ندارند، پیام داده و ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Omid
    Omid | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خیلی دوست دارم ببسنم ادغامشچجوری میشه

مطالب پیشنهادی