ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل‌های جدید خانواده تینک پد لنوو با پردازنده‌های سری رایزن معرفی شدند

کمپانی AMD در سال های اخیر به لطف پردازنده های سری رایزن، حضور قدرتمندی در بازار کامپیوترها داشته و حالا در همکاری با لنوو، تصمیم دارد حوزه فعالیت خود را از طریق لپ تاپ های ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۴

کمپانی AMD در سال های اخیر به لطف پردازنده های سری رایزن، حضور قدرتمندی در بازار کامپیوترها داشته و حالا در همکاری با لنوو، تصمیم دارد حوزه فعالیت خود را از طریق لپ تاپ های خانواده تینک پد این شرکت در بازار کامپیوترهای قابل حمل نیز گسترش دهد.

در همین راستا شرکت لنوو از دو تینک پد 14 اینچی T495 و T495s در کنار عضو 13 اینچی خانواده با نام X395 رونمایی کرده که همگی به نسل دوم چیپست های Ryzen 7 Pro همراه با گرافیک یکپارچه وگا مجهز شده اند و نمایشگرهای آنها با روشنایی 400 نیت از رزولوشن تمام اچ دی و فناوری FreeSync برخوردار هستند.

تینک‌پدهای جدید به کاور لنز دوربین مجهز شده‌اند

محصولات جدید لنوو مانند سایر اعضای خانواده تینک پد از استانداردهای مقاومتی رده بالا برخوردارند و در مقابل ضربات و اتفاقات معمول محیط های کاری دوام می آورند. البته علاوه بر استحکام فیزیکی، امنیت نرم افزاری نیز از اهمیت بالایی در سیستم های کاری برخوردار بوده و به همین خاطر لنوو لپتاپ های جدید خود را به پلتفرم ایمنی ThinkShield مجهز کرده است.

تینک پد

در کنار امنیت سایبری و بدنه مقاوم، شرکت چینی قابلیت «Privacy Guard» را هم در نسخه های جدید تینک پد ارائه کرده که با تشخیص مسیر دید اطرافیان، در صورت دید زدن نمایشگر، فعال شده و محتوا را تنها در جهت مستقیم قابل دیدن خواهد کرد (افرادی که در کنار کاربر نشسته اند قادر به دیدن تصویر نخواهند بود).

ویژگی جالب دیگر تینک پدهای جدید ThinkShutter نام دارد که در واقع یک کاور برای دوربین بوده و در صورت تمایل کاربر، با پوشاندن لنز، حتی در صورت دسترسی مهاجمان نیز مشاهده تصویر محیط را غیر ممکن خواهد کرد.

لازم به ذکر است که به منظور برقراری ارتباط بهتر در زمان برگزاری کنفرانس ویدیویی، تینک پدهای جدید به یک جفت میکروفون برد بلند نیز مجهز شده اند. درگاه های USB 3.1، کارت حافظه، HDMI و USB-C نیز از دیگر امکانات سری جدید لپتاپ های تجاری لنوو هستند که همگی با کیبورد استاندارد ThinkPad به دست مشتریان خواهند رسید.

گفتنی است T495 با قیمت 939 دلار اوایل خرداد راهی بازار می شود و T495s و X395 نیز با قیمت پایه 1089 دلار از ابتدای تابستان آماده فروش خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • San-Siro
    San-Siro | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    همیشه سری تینک‎پد لنوو و سری الیت‎بوک اچ‎پی رو خیلی دوست داشته‎ام، واقعا خیلی لپ‎تاپ‎های خوبی دارند. چند وقت پیش یکی از دوستام لپ تاپ Lenovo ThinkPad X380 Yoga رو خریده بود که واقعا یه لپ‎تاپ استثنایی بود. کیبورد لپ‎تاپ‎های تینک‎پد رو دستش نیومده و فکر نکنم حالا حالاها هم رو دستش بیاد چون واقعا عالی هستند. چند وقته شرکت‎های سازنده لپ‎تاپ با AMD همکاری خوبی دارند و این مساله به ارزش این پردازنده‎ها برمیگرده. اینکه لنوو تو محصولات تینک‎پدش که بهترین لاینش هست میاد از پردازنده‎های ریزن استفاده می‎کنه تائید کننده همین مساله هست.

  • molavy
    molavy | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سری تینک پد خارق العاده است
    حدود ده سال هستش فقط ای این سری استفاده می کنم

مطالب پیشنهادی