ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک G502 Hero معرفی شد؛ ماوس بیسیم گیمینگ با تأخیر یک میلی ثانیه

شرکت لاجیتک ماوس بی‌سیم جدیدی از نوع گیمینگ را روانه بازار کرد که ظاهرش چندان فرقی با مدل‌های قبلی ندارد. ماوس G502 Hero لاجیتک همچنان مثل اجدادش ۱۱ کلید جهت شخصی‌سازی دارد. همچنان کلیدی برای ...

رسول خردمندی
نوشته شده توسط رسول خردمندی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

شرکت لاجیتک ماوس بی‌سیم جدیدی از نوع گیمینگ را روانه بازار کرد که ظاهرش چندان فرقی با مدل‌های قبلی ندارد. ماوس G502 Hero لاجیتک همچنان مثل اجدادش ۱۱ کلید جهت شخصی‌سازی دارد. همچنان کلیدی برای تعیین سرعت و دقت ماوس (DPI) وجود دارد که بسته به سلیقه‌تان می‌توانید سرعت عملکرد ماوس را روی ماوس پد تنظیم کنید. لاجیتک با تعبیه LED بر این دیوایس، نورپردازی جالبی در این نوع محصول به وجود آورده که به زیبایی‌اش کمک می‌کند.

گویا لاجیتک تمایلی به تغییر ظاهری این دستگاه نداشته و ترجیح داده با حفظ ظاهر قطعات داخلی را به طور اساسی تغییر دهد. مدل بی‌سیم جدید قیمتی 149 دلاری خواهد داشت.

کارشناسان لاجیتک ادعا می‌کنند ماوس‌های نوری بی‌سیم به لطف تکنولوژی Lightspeed عملکرد بهتری نسبت به ماوس‌های باسیم دارند و در هنگام بازی، با تاخیر کمتر حس بهتری به کاربر منتقل می‌سازند.

ماوس G502 Hero

شما لذت بیشتری از این ماوس خواهید برد وقتی ماوس پد PowerPlay به ارزش ۹۹ دلار را نیز تهیه کرده باشید. عمر باتری این محصول ۴۸ ساعت اشاره شده اما اینکه در هفته چند مرتبه مجبور هستید دستگاه را شارژ کنید طبیعتا به میزان ساعات بازی‌های ویدیویی برمی‌گردد. در زمان شارژ ماوس مجبور هستید تا یکی از ماوس‌های باسیم برای کارهای روزمره خود استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید با خریداری ماوس پد PowerPlay که امکان شارژ ماوس را دارد، خودتان را از این چالش اساسی نجات دهید.

دکمه اسکرول ماوس نسبت به قبل بهتر شده و حس نسبتا بهتری با اسکرول کردن به آدم دست می‌دهد. با اینکه ماوس G502 از نظر طراحی ظاهری چندان تفاوتی با نسخه‌های پیشین خود ندارد، از نظر وزنی سبک‌تر است. در محصول جدید ۱۶ گرم اضافات وزنی (۲ عدد چهار گرمی و ۴ عدد دو گرمی) وجود دارد که نهایتا وزن محصول را به ۱۳۰ گرم افزایش می‌دهد. البته اینکه شما در بازی‌های ویدیویی با یک ماوس سبک بازی می‌کنید یا سنگین کاملا به سلیقه‌تان بستگی دارد.

علی رغم توضیحات شرکت لاجیتک و دقت ۱۶۰۰۰ نقطه در اینچی ماوس نوری جدید، این محصول با ماوس بی‌سیم گذشته این شرکت تفاوت چندانی ندارد. صرفا اگر جزو طرفداران پر و پا قرص بازی‌های ویدیویی به صورت حرفه‌ای هستید و از محصولات لاجیتک لذت می‌برید، ماوس G502 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی