ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایزوسل برایت GW1
تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از حسگر دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی

سامسونگ از حسگر دوربین ایزوسل برایت GW1 ویژه گوشی های هوشمند با بالاترین رزولوشن رونمایی کرد. ایزوسل برایت GW1 رزولوشن 64 مگاپیکسلی را روی پیکسل های 0.8 میکرومتری ارائه می دهد. ابعاد پیکسل های این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

سامسونگ از حسگر دوربین ایزوسل برایت GW1 ویژه گوشی های هوشمند با بالاترین رزولوشن رونمایی کرد.

ایزوسل برایت GW1 رزولوشن 64 مگاپیکسلی را روی پیکسل های 0.8 میکرومتری ارائه می دهد. ابعاد پیکسل های این حسگر دقیقاً مشابه با حسگر 48 مگاپیکسلی فعلی این شرکت است. به این ترتیب با حسگری بزرگتر از مدل فعلی طرف هستیم که می تواند نور بیشتری را جذب کند.

حسگر جدید اطلاعات هر 4 پیکسل را ترکیب می کند تا در نور کم تصویری 16 مگاپیکسلی ثبت کند. در نور کافی اما ثبت تصاویری 64 مگاپیکسلی ممکن می شود. به گفته سامسونگ برای اینکه ثبت تصاویر هر چه بیشتر به نحوه درک چشم انسان از اطراف در شرایط نوری مختلف شبیه باشد، GW1 از HDR بلادرنگ تا 100 دسی بل پشتیبانی می کند تا رنگ های عمیق تری ثبت شوند. برای مقایسه باید اشاره کرد که این مقدار برای حسگرهای معمول در حدود 60 و برای چشم انسان در حدود 120 دسی بل است.

ایزوسل برایت GW1

ایزوسل برایت GW1 از فناوری Super PD پشتیبانی می کند که وعده کارایی بالای فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز را می دهد. علاوه بر این به پشتیبانی حسگر از فیلم برداری فوق آهسته 480 فریم بر ثانیه اشاره شده است.

ایزوسل برایت GM2 حسگر جدید دیگر سامسونگ است که مشابه با GW1 از پیکسل های 0.8 میکرومتری بهره می برد و قابلیت ترکیب اطلاعات هر 4 پیکسل را دارد البته رزولوشن آن تنها 48 مگاپیکسلی است.

سامسونگ اعلام کرده که این محصولات در نیمه دوم سال جاری میلادی تولید خواهند شد و از اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده در گوشی های هوشمند تعبیه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی