ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ملاقات با چهره‌های آشنا در تریلر جدید بازسازی Final Fantasy 7 [تماشا کنید]

ساعاتی قبل، قسمت دوم از سری برنامه‌ ویدئویی State of Play پخش شد و در جریان آن شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از بازسازی Final Fantasy 7 به نمایش گذاشت. تریلر جدید بازسازی Final Fantasy 7 ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

ساعاتی قبل، قسمت دوم از سری برنامه‌ ویدئویی State of Play پخش شد و در جریان آن شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از بازسازی Final Fantasy 7 به نمایش گذاشت.

تریلر جدید بازسازی Final Fantasy 7 چهره‌های آشنا از جمله کلاود و دیگر اعضای سازمان آوالانچ را نشان می‌دهد که برای بمب گذاری به یک سیاره نفوذ کرده‌اند. این تریلر همچنین بخشی از سکانس معروف ملاقات کلاود و دختر گلفروش را به تصویر می‌کشد که برای همیشه مسیر زندگی قهرمانان داستان را تغییر می‌دهد.

از دیگر نکات قابل توجه این تریلر می‌توان به بهبود جلوه‌های بصری و افزایش جزئیات مدل‌‌های شخصیت‌ها نسبت به ویدئوی معرفی در سال 2015 اشاره کرد. در ضمن، سیستم مبارزه بازسازی Final Fantasy 7 در مقایسه با نسخه اصلی دچار تغییراتی شده که بخش‌هایی از آن در تریلر قابل مشاهده است.

مدت کوتاهی پس از به پایان رسیدن برنامه ویدئویی State of Play، حساب رسمی سری فاینال فانتزی در توییتر پیامی را از طرف تتسویا نومورا، کارگردان بازسازی Final Fantasy 7، به اشتراک گذاشت. نومورا در پیام خود وعده داد از این پس اخبار مربوط به این بازی سریعتر از قبل به اشتراک گذاشته می‌شوند.

نومورا در این باره گفت: «اکثر برنامه‌های ما تا پیش از این انتشار [بازی] مشخص شده‌اند. بنابراین برای مدت دیگری ما را تحمل کنید تا اطلاعات بیشتر را ماه آینده به اشتراک بگذاریم.»

طبق اعلام سازندگان، اطلاعات بیشتر از بازسازی Final Fantasy 7 در ماه ژوئن منتشر خواهد شد. از آن‌جایی که رویداد E3 نیز در همین ماه برگزار می‌شود، می‌توان احتمال داد که بخشی از کنفرانس اسکوئر انیکس به این بازی اختصاص داده شده است.

بازسازی Final Fantasy 7 نخستین بار در کنفرانس E3 2015 شرکت اسکوئر انیکس معرفی شد و از آن زمان تاکنون اطلاعات چندانی در اختیار علاقه مندان قرار نگرفت. در ضمن، جالب است بدانید که نومورا کارگردانی این بازی و Kingdom Hearts III را به طور همزمان بر عهده داشته است. نسخه جدید سری کینگدم هارتز اوایل سال جاری عرضه شد اما بازسازی فاینال فانتزی 7 در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali1988
    Ali1988 | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    عاشقشم

مطالب پیشنهادی