ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری LG G8 Thinq
تکنولوژی

مشکلی بزرگ در تعمیر LG G8 ThinQ؛ باتری تقریبا غیرقابل تعویض است

گوشی های ال جی گاهی اوقات خوب و در پاره ای از موارد فوق العاده هستند اما اکثرا توسط محصولات وسوسه برانگیز شرکت هایی نظیر سامسونگ، اپل، گوگل و حتی وان پلاس کنار زده می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

گوشی های ال جی گاهی اوقات خوب و در پاره ای از موارد فوق العاده هستند اما اکثرا توسط محصولات وسوسه برانگیز شرکت هایی نظیر سامسونگ، اپل، گوگل و حتی وان پلاس کنار زده می شوند. LG G8 ThinQ، تازه ترین پرچمدار شرکت کره ای که پیشتر توسط زک نلسون از کانال JerryRigEverthing تست مقاومت را پشت سر گذاشته بود ، حالا کالبدشکافی شده و طبق نظر نلسون اگر به دنبال یک گوشی با دوام با عمر بالا هستید خرید این گوشی به شما توصیه نمی شود چراکه باتری LG G8 Thinq به سادگی تعویض نمی شود.

باتری LG G8 Thinq

البته اشاره کنیم که این پرچمدار ویژگی های خوبی هم دارد؛ برای نمونه یک گوشی با دوام است که به جک هدفون مجهز شده و ژست های حرکتی بدون نیاز به تاچ آن به شدت امید بخش هستند. روی هم رفته می توان LG G8 ThinQ را یک گوشی قابل اعتماد خواند اما حتی قابل اعتمادترین گوشی ها نیز روزی کاربرانشان را ناامید می کنند.

وقتی این زمان برسد بزرگ ترین مشکل G8 ThinQ خودنمایی می کند و آن بدنه تمام شیشه و چسب بسیار زیادی است که باز کردنش را به شدت دشوار میکند. با این حال تکنسین های باتجربه می توانند به راحتی این کار را در چند دقیقه انجام دهند. بخش هایی نظیر مدار شارژ، جک هدفون و دوربین ها در این گوشی ماژولار هستند و حتی پخش کننده صدای منحصربفرد دستگاه نیز مستقیما به نمایشگر چسب نشده و در نتیجه تعویض و تعمیر آن را ساده میکند.

مشکل اما باتری است:؛ یکی از اولین قطعاتی که مرتبا از عمرش کم می شود و باعث بروز مشکلات در استفاده دراز مدت می گردد. ال جی هشدار داده که باتری این گوشی را از بدنه اش جدا نکنید و کالبدشکافی آن نیز چرایی این مساله را به خوبی نشان می دهد. شرکت سازنده در واقع به خاطر استفاده بیش از اندازه از چسب در طراحی داخلی این گوشی تعویض باتری آن را به شدت دشوار کرده است.

در صورتی که ال جی یک ماده فوق محرمانه را برای نرم کردن این چسب در اختیار مراکز سرویس خود قرار ندهد حتی کارشناسان این مراکز نیز قادر به تعویض باتری G8 ThinQ نخواهند بود و در نتیجه ممکن است به کاربران توصیه کنند که کل گوشی خود را تعویض نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی