ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه گلکسی فولد
تکنولوژی

مدیرعامل سامسونگ: عرضه گلکسی فولد خیلی دیر نمی شود

طبق گزارش نشریه The Korea Herald سامسونگ قصد دارد به زودی تاریخ عرضه گلکسی فولد را اعلام نماید. دی جی کو که مسئولیت واحد موبایل آن را بر عهده دارد در مصاحبه اخیرش با این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

طبق گزارش نشریه The Korea Herald سامسونگ قصد دارد به زودی تاریخ عرضه گلکسی فولد را اعلام نماید. دی جی کو که مسئولیت واحد موبایل آن را بر عهده دارد در مصاحبه اخیرش با این روزنامه خبر داده که سامسونگ نقص به وجود آمده در گلکسی فولد را که به واسطه ورود ذرات ریز به داخل آن ایجاد شده بررسی کرده و امروز یا فردا به نتیجه روشنی در این باره می رسد.

این حرف ها را میتوان اینطور تفسیر کرد که سامسونگ راهکار مناسبی برای حل مشکل به وجود آمده در گلکسی فولد پیدا کرده است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش نشریاتی نظیر ورج گزارش دادند که تنها بعد از یک روز استفاده از این گوشی نوعی برآمدگی زیر نمایشگر آن ایجاد شده.

دی جی کو / عرضه گلکسی فولد
دی جی کو مدیر واحد موبایل سامسونگ

حالا سامسونگ خبر داده که می خواهد دوام نواحی بدون محافظ لولا را افزایش دهد و فاصله میان حاشیه های نمایشگر و لایه حفاظتی آن را نیز کم کند. برخی نقد نویسان اما پیشتر گزارش داده بودند که با برداشتن این لایه حفاظتی عملکرد نمایشگر با مشکل روبرو می شود و پیشتر سامسونگ هیچگونه هشداری نسبت به کندن این لایه به کاربران نداده بود.

کو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گلکسی فولد ظرف یک ماه آینده به آمریکا عرضه می شود یا خیر  گفت:

خیلی دیر عمل نمی کنیم.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید مشخص شد سامسونگ در صورتی که موفق به عرضه این گوشی تا تاریخ ۳۱ می نشود کلیه پیش سفارش ها را لغو می کند اما حالا به نظر می آید که کمپانی مورد بحث قصد دارد این دستگاه را زودتر از آنچه توقع می رفت به دست کاربران برساند.

اظهارات کو دست کم تایید می کند که گلکسی فولد به کلی لغو نشده و علاقمندان به آن میتوانند همچنان امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی