ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رقابت 120 خودرو اسپرت در بزرگ راه های آلمان؛ مسابقه ای غیر قانونی از نروژ تا چک

همان طور که می دانید، جاده ها در آلمان برای رانندگی با سرعت بالا طراحی شده اند و به خوبی از پس این مسئله برمی آیند. افسانه ها حکایت از این دارند که می توان به ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

همان طور که می دانید، جاده ها در آلمان برای رانندگی با سرعت بالا طراحی شده اند و به خوبی از پس این مسئله برمی آیند. افسانه ها حکایت از این دارند که می توان به دور از هرگونه مجازاتی با سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت به رانندگی پرداخت؛ اما برخلاف تصورات در اکثر بخش های بزرگراه سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت روی تابلوها نقش بسته که این رقم در بخش های شهری به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز کاهش پیدا می کند.
حالا خبری منتشر شده است که براساس آن، پلیس آلمان چندی پیش، بیش از صد خودروی اسپرت را که در یکی از بزرگراه های این کشور در حال مسابقه دادن بودند، متوقف کرد.

خودروی اسپرت

حدود ۱۲۰ خودروی اسپرت عمدتا گران ‌قیمت همچون لامبورگینی، پورشه، آئودی و بی‌ام‌و، مسابقه‌ای به اسم «یورورالی» شرکت داشتند که از اسلو، پایتخت نروژ شروع شده بود و تا پراگ، پایتخت جمهوری چک ادامه دارد.
بر اساس قوانین آلمان، در برخی از بزرگراه‌های این کشور هیچ محدودیتی برای سرعت وجود ندارد. با این وجود پلیس آلمان می‌گوید که توسط رانندگان دیگر اتومبیل‌ها هشدارهایی را دریافت کرده مبنی بر اینکه خودروهای اسپرت در حالی که سرعتی بیش از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت داشته‌اند، دست به کارهای مخاطره ‌آمیز می‌زدند.
اگرچه رانندگان خودروهای اسپرت انجام کارهای خطرناک در اتوبان را رد کرده‌اند اما پلیس می‌گوید برای ادعای خود، مدارکی همچون عکس خودروها و گزارش شاهدان را در اختیار دارد.
پلیس اعلام کرد که با وجود ادامه داشتن تحقیقات، به رانندگان اجازه داده تا به مسیرشان ادامه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی