ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ذنفون 6
تکنولوژی

انتشار مشخصات پرچمدار ایسوس ذنفون 6 پیش از رونمایی

ایسوس را باید از شرکت هایی دانست که در سال جاری دیرتر از رقبا گوشی های پرچمدار خود را عرضه می کند. اما به این معنی نیست که برای مطرح شدن در بازار دست روی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۰

ایسوس را باید از شرکت هایی دانست که در سال جاری دیرتر از رقبا گوشی های پرچمدار خود را عرضه می کند. اما به این معنی نیست که برای مطرح شدن در بازار دست روی دست بگذارد، چرا که تنها کمتر از یک هفته مانده به رونمایی از گوشی دنفون 6، جزئیاتی از مشخصات این پرچمدار مشخص شده است.

ذنفون 6

بر  اساس پوستری که ایسوس منتشر کرده، گوشی جدید تایوانی ها به اسنپدراگون 855 مجهز خواهد شد. علاوه بر این در ذنفون 6 شاهد حضور درگاه هدفون، یک کلید هوشمند (با کارایی نامشخص) و چراغ ال ای دی اعلان هستیم. درگاه سه گانه سیم کارت هم خبر از پشتیبانی از دو سیم کارت به همراه جایگاهی جداگانه برای حافظه جانبی می دهد.

به گفته وبسایت اندروید پیور مدیر بخش عملیات بازاریابی جهانی ایسوس به دوربین دوگانه 48 و 13 مگاپیکسلی به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرده است.

ذنفون 6

علاوه بر این گفته می شود ذنفون 6 ایسوس به نمایشگر بدون بردیگی مجهز خواهد شد و از 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین احتمال می رود شاهد مدلی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، البته تنها برای عرضه در برخی از بازارها باشیم.

ایسوس ذنفون 6 در 26 اردیبهشت ماه در بارسلون اسپانیا معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    گوشي ها و تبلت هاي ايسوس واقعا خيلي خيلي خوب كار ميكنن. باتري هاشونم عاليه. نميدونم چرا همه به دنبال بقيه برندها ميرن درحاليكه اين شركت موبايل هاي عالي ايي توليد ميكنه كه ارزش بالايي در دوره مصرف طولاني از خودش نشون ميده.

مطالب پیشنهادی