ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ۸ ویجت زیبای ساعت برای سیستم عامل اندروید

با این که همه‌ی گوشی‌های هوشمند خودشان ساعت دارند اما معمولا این ساعت‌ها از لحاظ ظاهری منحصر به فرد و جذاب نیستند. به همین دلیل اگر بخواهید ساعت گوشی شما با جلوه‌ای خاص و زیبا ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

با این که همه‌ی گوشی‌های هوشمند خودشان ساعت دارند اما معمولا این ساعت‌ها از لحاظ ظاهری منحصر به فرد و جذاب نیستند. به همین دلیل اگر بخواهید ساعت گوشی شما با جلوه‌ای خاص و زیبا به نمایش در بیاید باید از ویجت ساعت استفاده کنید.

به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی ۸ ویجت ساعت زیبا برای سیستم عامل اندروید بپردازیم که با استفاده از آن‌ها علاوه بر مشاهده‌ی زمان می‌توانید جلوه‌ی جذاب‌تری به گوشی اندرویدی خود بدهید. با ما همراه باشید.

ویجت ساعت آنالوگ برای اندروید

۱. Analog Clock Widget

این ویجت معروف و کاملا رایگان به شما اجازه می‌دهد تا از میان ۵ نوع مختلف از ساعت‌ها یکی را انتخاب کنید. انواع مختلف ساعت‌ها در رنگ‌های آبی، قرمز، مشکی یا سفید وجود دارند. همچنین هرکدام از آن‌ها عقربه‌های مختلفی دارند که آن‌ها را متنوع‌تر می‌کند.

Analog Clock Widget

Analog Clock Widget

سازنده: Sandraprog قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:
۲. Analog Clock Widgets

اگر می‌خواهید انتخاب‌های زیادی از بین انواع ساعت‌ها داشته باشید، احتمالا Analog Clock Widgets انتخاب مناسبی برای شما باشد. اندازه‌ی ساعت‌ها در این اپلیکیشن همگی یکسان هستند اما ۲۰ نوع ساعت مختلف از لحاظ ظاهری در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید از بین ساعت‌های نئونی، مربعی شکل و بسیاری دیگر از حالت‌ها حق انتخاب داشته باشید.

 Analog Clock Widgets

Analog Clock Widgets

سازنده: Amuzicg Dev قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:
۳. 3D Galaxy Analog Clock

اگر به کهکشان و ستاره‌ها علاقمند هستید و همچنین می‌خواهید اختیارات بیشتری در شخصی سازی ویجت‌های ساعت خود داشته باشید، 3D Galaxy Analog Clock می‌تواند انتخابی مناسب برای شما تلقی شود. در این اپلیکیشن می‌توانید از بین ۵ اندازه‌ی مختلف ساعت‌ها یکی را انتخاب کرده و سپس بسیاری از شخصی سازی‌های ظاهری آن را انجام دهید.

اپلیکیشن یاد شده را می‌توانید روی زنگ هم قرار دهید. لازم به ذکر است که این نرم افزار دارای نسخه‌ی رایگان است اما برای استفاده‌ی بدون محدودیت از آن باید نسخه‌ی پریمیوم آن را خریداری کنید.

3D Galaxy Analog Clock

3D Galaxy Analog Clock

سازنده: LIMITLESS Widgets قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
۴. Luxury Analog Clock

برای داشتن ظاهری خاص می‌توانید از اپلیکیشن Luxury Analog Clock استفاده کنید. این نرم افزار هم توسط توسعه دهندگان اپلیکیشن 3D Galaxy Analog Clock ایجاد شده و همه‌ی امکانات ویجت قبلی را داراست. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن هم دارای نسخه‌ی رایگان است اما برای برخورداری از همه‌ی امکانات آن باید نسخه‌ی پریمیوم را خریداری کنید.

Luxury Analog Clock

Luxury Analog Clock

سازنده: LIMITLESS Widgets قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
۵. Photo Analog Clock

با استفاده از اپلیکیشن Photo Analog Clock می‌توانید تصویر پس زمینه‌ی ویجت ساعت خود را هرچیزی که دلتان می‌خواهد قرار دهید. بعد از انتخاب تصویر مد نظر خود، این امکان را دارید تا نوع نمایش اعداد، عقربه‌ها، رنگ‌های به کار رفته و اندازه‌ی ساعت را تغییر دهید.

Photo Analog Clock Live Wallpaper-7

Photo Analog Clock Live Wallpaper-7

سازنده: Style-7 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.2 مگابایت زبان:
۶. Spider Analog Clock

اگر به عنکبوت علاقه دارید می‌توانید از Spider Analog Clock استفاده کنید. با برخورداری از این اپلیکیشن قادرید ویجت ساعت اندرویدی خود را به شکل عنکبوت در صفحه‌ی اصلی داشته باشید. لازم به ذکر است که این ویجت هم ساخته‌ی شرکت LIMITLESS است و همه‌ی امکانات ویجت‌های معرفی شده ۳ و ۴ را داراست.

Spider Analog Clock

Spider Analog Clock

سازنده: LIMITLESS Widgets قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:

ویجت ساعت دیجیتال برای اندروید

۷. Clock Widget HD

اپلیکیشن Clock Widget HD ساعت‌های دیجیتالی با کیفیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید هرکدام را آنطور که می‌خواهید تغییر دهید. دسته بندی‌های مختلفی در این اپلیکیشن وجود دارد که از هرکدام قادرید پس زمینه‌ی مناسب ساعت دیجیتالی خود را انتخاب کنید.

دسته بندی‌ها شامل حیوانات، اتومبیل، سبک زندگی و موسیقی هستند. همچنین می‌توانید فیلتر هایی خاص روی ساعت‌ها اعمال کنید، اندازه و نوع چیدمان را عوض کنید، به ساعت سایه اضافه کنید و حتی پس زمینه‌ی آن را به اسلایدشو تغییر دهید.

Clock Widget HD

Clock Widget HD

سازنده: Calathea Apps قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:
۸. Neon Clock Weather Widget

اگر به طرح‌های نئونی علاقمند هستید و می‌خواهید ویجت ساعت گوشی‌تان هم از طرح مشابهی استفاده کند بد نیست نگاهی به اپلیکیشن Neon Clock Weather Widget داشته باشید. این نرم افزار علاوه بر نمایش ساعت، هواشناسی خوبی را ارائه می‌دهد. نرم افزار یاد شده دارای امکانات زیادی است که می‌توانید از آن‌ها برای شخصی سازی ساعت خود استفاده کنید.

همچنین برخورداری از طرح‌های نئونی متعدد یکی دیگر از مزیت‌های این اپلیکیشن به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این نرم افزار کاملا رایگان است اما گهگداری به نمایش تبلیغ هم می‌پردازد.

Neon Clock Weather Widget

Neon Clock Weather Widget

سازنده: Cutify My Mobile قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ویجت ساعت فقط ویجت های سه بعدی لانچر tsf shell
    در کل بی نظیر ترین لانچر اندروید هست ..از هر لحاظ

  • ilyma13
    ilyma13 | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    کجاش زیباست اینا؟!!
    فقط digital clock xperia

  • پروفسور قنبری
    پروفسور قنبری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خدایی اینا از نظر شما زیباست؟!

مطالب پیشنهادی