حالا که گوگل به بازار گوشی های میان رده باز گشته است کارشناسان iFixit بر آن شده اند تا با کالبدشکافی میان رده های جدید گوگل نگاهی به داخل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL بیاندازند و مشخص نمایند که در ازای مبلغ پرداختی چه چیزی عاید کاربران این گوشی ها می شود.

هر دوی این موبایل ها درست مانند همتایان گرانقیمت خود به نمایشگرهای اولد سامسونگ مجهز هستند و همان دوربین اصلی را در پنل پشتی خود دارند. با این حال اما در داخل بدنه این دو گوشی خبری از قطعات گرانقیمتی نظیر چیپ پیکسل ویژوال کور، کوئل های شارژ بیسیم و مواد ضد آب نیست.

در هر حال همین تغییرات در میان رده های جدید گوگل باعث شده که با محصولاتی ماژولارتر و آسان تر برای تعمیر روبرو باشیم اما به عنوان مهم ترین نکته، این گوشی ها دقیقا همان چیزی هستند که به نظر می رسند؛ موبایل هایی با قطعات و طراحی تثبیت شده که نمی توان آنها را خیلی پیشرفته خواند اما قطعا عملکرد قابل قبولی دارند.

اگر از هواداران جک هدفون هستید، تمایلی به پرداخت هزار دلار یا بیشتر بابت خرید یک گوشی ندارید یا می خواهید بدون نیاز به تعمیر گوشی خود پورت USB-C آن را تغییر دهید میان رده های جدید گوگل میتوانند گزینه های خوبی برای شما باشند.

گفتنی است میان رده های جدید گوگل روز سه شنبه همین هفته و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت موسوم به گوگل I/O 2019 معرفی شدند.  گوگل در این رویداد ضمن معرفی برخی قابلیت های اندروید کیو، از امکانات تازه نرم افزار ورد هم رونمایی کرد که برپایه هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده بودند. در این مطلب می توانید خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات گوگل I/O 2019 از نظر بگذرانید.