ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل پادکست‌
تکنولوژی

گوگل پادکست‌های قابل پخش را به نتایج جست‌وجو اضافه می‌کند

گوگل در اقدام جدیدی پادکست‌های قابل پخش را به نتایج جست‌وجو در مرورگرهای دسکتاپ اضافه می‌کند. پیش از این در کنفرانس I/O سال جاری تعبیه این قابلیت در صفحات مرورگر از سوی گوگل وعده داده ...

رسول خردمندی
نوشته شده توسط رسول خردمندی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

گوگل در اقدام جدیدی پادکست‌های قابل پخش را به نتایج جست‌وجو در مرورگرهای دسکتاپ اضافه می‌کند. پیش از این در کنفرانس I/O سال جاری تعبیه این قابلیت در صفحات مرورگر از سوی گوگل وعده داده شده بود.

دامنه podcasts.google.com جهت این منظور راه‌اندازی شده و قابلیت گوش دادن به پادکست‌ها روی گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد. در حال حاضر با جست‌وجوی یک پادکست می‌توانید سه اپیزود آخر پادکست دلخواه‌تان را در صفحه نتایج گوگل ببینید. با این حال این ویژگی برای دستگاه‌های iOS کارآمدتر است. چرا که هنوز اپلیکیشن پادکست گوگل روی پلتفرم iOS منتشر نشده است.

مقامات گوگل در ماه فروردین سال جاری به پلیر تحت وب این شرکت اشاره کردند. این پلیر جدید تنظیمات پخش مشابهی با اپلیکیشن پادکست گوگل دارد که در سال پیش روی اندروید عرضه شد. شما با ورود به حساب کاربری گوگل‌تان در اپلیکیشن قادر خواهید بود سرعت پخش، فوروارد و بک‌وارد پادکست را برعهده بگیرید.

گوگل پادکست‌

از طرفی دیگر می‌توانید روی دستگاه‌های دیگر نیز تنها با اتصال به حساب کاربری‌تان به پادکست‌ها دسترسی داشته باشید. با این وجود، بزرگترین محدودیت رابط کاربری در اینجاست که شما می‌توانید تنها اپیزودهای یک پادکست را مرور کرده و از طریق سایت قادر نخواهید بود پادکست‌های مختلف را پیدا کنید.

البته گوگل تنها شرکتی نیست که پلیر پادکست تحت وب را اخیرا منتشر ساخته. در ماه گذشته اپل، رابط کاربری محصولاتش را جهت استفاده از پادکست به‌روزرسانی کرده تا به صورت مستقیم اپیزودها پخش شوند. شایعه‌های ضد و نقیض زیادی وجود دارد که اپل در نظر دارد آی‌تیونز را به اپلکیشن‌های پادکست، تلویزیون و موسیقی تجزیه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی